Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Vegeta i dalje vodeći brand na hrvatskom tržištu te najjači domaći brand u Adria regiji

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Istraživanje agencije Ipsos potvrdilo je snagu branda Vegeta.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Posebni dizajn Martina Dalić postaje nova šefica Podravke, stigle i prve reakcije. Prisjetite se kakav je poklon premijer dobio prilikom posjeta Slika nije dostupna Svi dizajni su na policama trgovina Stare uspomene stvorile nove! Više od 33 tisuće novih etiketa Vegete osmisli potrošači

Istraživanje međunarodne agencije Ipsos ponovno je pokazalo da je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji te i dalje vodeći brand po snazi na hrvatskom tržištu, ispred svih jakih domaćih i internacionalnih brandova.

Vegeta je svojom neprikosnovenom kvalitetom proizvoda te snažnim i inovativnim promotivnim aktivnostima izgradila brand koji danas potiče slobodu kulinarstva kod svih ciljnih skupina širom Adria regije, što u konačnici i dokazuju rezultati ovog istraživanja.

Uz Vegetu, visoku 3. poziciju po snazi domaćih brandova u regiji zabilježile su i Podravka juhe. Na domaćem tržištu, uz Vegetu, u top 50 najjačih brandova još su se svrstali i Podravka proizvodi od rajčice, juhe u vrećici, ukiseljeno i konzervirano povrće, ajvar te voćni namazi. Podravka je ovim rezultatima još jednom potvrdila status kompanije s najjačim domaćim brandovima u Adria regiji koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Podravkini proizvodi jedinstven su spoj tradicije koja prepoznaje i poštuje lokalne i regionalne okuse, i suvremenosti, koja prati trendove i tehnološke dosege, a istraživanje agencije Ipsos upravo je potvrdilo da potrošači prepoznaju i cijene kvalitetu Podravkinih proizvoda.

Istraživanje agencije Ipsos provedeno je uz pomoć jedinstvenog „BRANDscore“ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda i pokazatelj je snage branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. U ispitivanje je u svakoj zemlji uključeno minimalno 1000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina, različitog spola i obrazovanja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene