Obavijesti Video Pretražite Navigacija
TEST

TEST: Škoda Superb Combi - Česi na vrhu, zajedno uz Audi, BMW?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Beskonačno puno mjesta, više nego pristojna izrada, mnogo elegancije i opreme po stvarno povoljnoj cijeni? Da, to sve ima naš model na testu.

Kada bi snimali i radili neki video materijal o Superbu zasigurno bi to bilo po principu, pošalji ljude da otvore prtljažna vrata i snimaj njihove reakcije divljenja. Stvarno je bilo zanimljivo promatrati poznanike kada bi nakon električnog otvaranja zadnjih vrata ugledali koliki prostor nudi.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna 1780 km s jednim spremnikom Škoda predstavila ekonomični Superb GreenLine Slika nije dostupna U skladu s imenom [TEST] Škoda Superb 2.0 TDI Style

Doslovno, ako nemate drugu nekretninu, uz Škodu Superb smatrajte kao da je imate. Spavaća soba na kotačima, 660 litara kapaciteta standardno u prtljažniku odrađuje svoje, dok položena sjedala donose 1950 litara. Slikovito rečeno, ako ste u slavljeničkom elementu onda to znači čak 22 gajbe pive koje stanu u Superb Combi. Rekorder!

Prijeđimo na neke tehničke detalje, pogonski djelu ovdje teško nešto prigovoriti, osjeti se nešto teža masa vozila, ali poznati motor iz koncerna snage 150 KS optimalna je mjera za češku lokomotivu. Potrošnja u prosjeku donosi brojku od 6,5 litara, dok smo bliže 8 stalnim boravkom u gužvama. Ta priča nešto je lakša uz DSG, ali njegova mala trzavost nije nam promaknula. Onaj u nedavno testiranom Audi A4 djelovao nam uglađenije.

Također, ovjes nije tako uravnotežen kao Audijev i tako nam se ponovno aktualizira priča kako se u koncernu automobili zatežu prema hijerarhiji. No, ako odbacimo takve nedostatke dobivamo automobil koji je stvoren za poduzetnike i njihova duga i ugodna putovanja. Ono što veseli, Škoda je uspješno pobijedila sve predrasude kod pojedinaca i tako postala omiljen izbor kako kod privatnih, tako i kod pravnih osoba.

Vanjska figura ponajviše je iznesena dojmljivim LED dnevnim svjetlima koji joj daju na širini. Doslovno za broj veća Octavija. Dok unutrašnjost posebno noću daje osjećaj ugode i premium razine. Tome svakako doprinosi uglađeno osvjetljenje interijera i završna obrada.

U konačnici, cijena testiranog primjerka iznosi 288.575 kuna, djeluje puno, ali kada zavirite na popis opreme i cijelu razinu udobnosti koju nudi računica postaje jasna – Superb je jeftiniji od svoje polubraće A4 i Passata. Oni bolji u računanju, odabrat će češkog predstavnika.

• Motor četiri cilindra, turbodizelski • Obujam 1.968 cm3 • Snaga 110 kW (150 KS) pri 3500 o/min Najveći okretni moment 340 Nm pri 1.750-3.000 o/min • Pogon na prednje kotače • Mjenjač šesterostupanjski, automatski DSG • Spremnik goriva 66 l • D/Š/V 4.856 / 1.864 / 1.477 mm
• Ubrzanje 0 – 100 km/h 9,0 s • Najveća brzina 216 km/h • Potrošnja 6,8 l/100 km • CO2 121 g/km • Prtljažnik 660 l • Cijena od 280.908 kuna

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene