Obavijesti Video Pretražite Navigacija
INSIDER

Rukavica u lice Bugattiju – Koenigsegg je pokazao tko je glavni!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon rezultata Agere RS, Chiron više ne izgleda toliko impresivno

Prošlo je jedva mjesec dana od Bugattijevog spektakularnog pothvata u kojem je svojim novim modelom Chiron uspio ubrzati od 0 do 400 km/h te se zatim zaustaviti na mjestu u svega 41.96 s. Time su jednako kao i prethodnim Veyronom skinuli svjetski rekord i još jednom pokazali da su najbolji od najboljeg.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna INSIDER TOP 5 Cool karavani za prijevoz cementa i krug na Grobniku Slika nije dostupna INSIDER Došlo je i to vrijeme – Alfa Romeo Stelvio novi je SUV s rekordom na 'Ringu'!

I bili su, no naglasak je na prošlom vremenu. Vjerojatno dok su se još ispijali pjenušci i grickao kavijar u redovima francuskog proizvođača, u Švedskoj je čovjek imena Christian von Koenigsegg kovao plan za skidanje smješka s Bugattijevih zaposlenika.

Za one koji nisu upoznati s tvrtkom Koenigsegg, čije ime mnogima zadaje muke i pri pisanju i pri izgovaranju, radi se o jednoj od najnaprednijih tvrtki kada su u pitanju automobilska rješenja, koja su implementirana u njihove modele. Posljednji takav je Agera koja u RS izvedbi iz 5,0-litrenog twin-turbo V8 motora izvlači 1.360 KS, pritom zahvaljujući karoseriji izrađenoj od ugljičnih vlakana s aluminijskim sačama, težeći svega 1.395 kilograma.

Prvog listopada odlučili su pokazati da ono što Agera RS pokazuje na papiru uistinu je izvedivo i u stvarnosti, a za taj pothvat su zamolili kupca jednog primjerka da im ''posudi'' svoj budući automobil kako bi ga nekoliko puta provozali po avionskoj pisti u Danskoj.

Rezultat je bio skidanje ni mjesec dana starog rekorda 0-400-0 km/h koji je postavio Bugatti svojim Chironom i s Montoyom za upravljačem. I to ne za stotinku-dvije, već za punih 5,5 sekundi, uz konačno vrijeme od 36.44 sekundi.

Tog jutra Francuzima je prisjeo doručak jer se pored Agere, Chiron čini kao automobil niže klase, a da stvar bude bolja, Koenigsegg već neko vrijeme drži spreman hibridni hiperautomobil – Regera – koji bi prema procjenama do 400 km/h trebao doći za 20 sekundi. David protiv Golijata – 1:0.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene