"Susjed" Teatra Exit

Monokomedija koja finim humorom tjera da se smijete i u najžalosnijim situacijama nova je hit predstava

showbuzz showbuzz DNEVNIK.hr

Što se dogodi kada se svakog dana srećete s istom osobom, na istom mjestu, u isto vrijeme? Zaljubite se u nju ili ju zaboravite? Počnete živjeti s njom u mislima ili ju ni ne zamijetite? Predstava „Susjed“ Treatra Exit odgovara na ta, ali i mnoga druga pitanja, pa i ono kako je uopće moguće da je netko centar vašeg svemira, a vi niste ni komadić njegova.

Hit Marine Vujčić, proslavljene domaće spisateljice, „Susjed“ 2015. je ovjenčan nagradama za najbolji roman 2015. godine, a sada je nakon četiri godine uprizoren i na kazališnim daskama studija Exit. Ova humoristična monokomedija donosi nam priču o sasvim običnoj ženi, neupečatljivoj ženi kojoj je čak i kupovina crvenog kaputa izlazak iz zone komfora. Ta obična žena živi običnim samačkim životom – uredna je, pristojna i marljiva, a i odlična kuharica.

Pogledaj i ovo Kako misliš mene nema (Foto: Teatar Exit) Bezvremenska priča Predstava koja već 13 godina oduševljava publiku natjerat će vas da se zapitate tko ste i što ste, a i kako živite

Ipak, upravo ta naizgled prosječna žena živi bogatijim emocionalnim i unutarnjim životom no što većina nas može i zamisliti. Ispod ljušture smirene i samozatajne ženice živi osoba koja čezne za ljubavlju, očajna da se izbavi iz okova svoje usamljenosti – i tada ju ON oslobađa, tajanstveni muškarac njezinih snova. Pristojan i točan, njezin susjed. S kojim svakoga dana izmijeni tek jednu istu rečenicu – dobro jutro.

„Susjed“ je neobična priča o "malim" ljudima i njihovoj potrazi za srećom čak i u situacijama kada je posve izgledno da ju neće pronaći. To je priča o traganju za smislom, ali i za ludom zaljubljenosti koja doista nema baš nikakve veze s razumom i logikom. Ova tragikomična storija o tumačenju znakova, pripisivanju simbola i divljanju mašte publiku u samo 70 minuta vodi na putovanje mikro stanom u kojem se odvija ljubavna odiseja između zaljubljene žene i muškarca u njezinim mislima. Koji jedva da zna da ona i postoji.

Junakinja dirljive, crnohumorne sage o tuzi i samoći mogla bi biti upravo neka žena koju svakoga dana vidite kako ide na isti bus s vama ili neka susjeda s kojom dijelite lift. Ona je vama neupečatljiva, ali kada biste mogli zaviriti u njezinu najdublju intimu, ne samo u četiri zida njezinog stana već u intimu njezine duše i srca – možda biste bili itekako iznenađeni onime što biste pronašli.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

[SUSJED U PROSINCU] Zbog velikog interesa u prodaju su pušteni dodatni termini u prosincu za predstavu "Susjed" u Studiju EXIT nastaloj prema hit romanu Marine Vujčić.🙂 Broj mjesta je ograničen, stoga osigurajte svoja mjesta na vrijeme! Raspored izvedaba mozete pronaći na www.teararexit.hr. 🎫Ulaznice su dostupne na našoj blagajni i na @ulaznice.hr. #25godinateatraexit #teatarexit #studioexit #zagrebackiglumackiatelje #susjed #hitroman @marina.vujcic @vesnamatacic #janezvajevec #andrejvajevec #predstava #prosinac #kazaliste #zagreb

Objavu dijeli Teatar EXIT (@teatarexit)

Beskrajna želja da se voli, da se bude prihvaćen, želja za intimom i bliskošću u „Susjedu“ je iskazana precizno, dirljivo i bolno točno, a sumnjamo da će bilo koga ostaviti posve ravnodušnim. Na trenutke ćete se smiješiti i naslađivati slatkim ljubavnim ludostima kojima smo svi mi ponekad skloni, a na trenutke ćete duboko suosjećati s protagonisticom. Zatim ćete patiti s njom i sramiti je se, da biste već u sljedećoj minuti navijali za nju svim svojim bićem i psovali sve one koji ne primjećuju koliko je vrijedna, posebna i zanimljiva ta naizgled prosječna žena.

Vesna Tominac Matačić unijela je cijelu sebe u oživljavanje junakinje ove predstave. Nježna je i samozatajna, ali istovremeno senzualna i tužna - iz svake njezine pore izbija zaljubljenost, nevina zaljubljenost koju kao da osjeća 16-godišnjakinja, a ne zrela žena. Tominac Matačić je svom liku dala živost, glas i podrhtavanje usnica kada je povrijeđena. Publika koja odabere provesti večer u intimnom i minimalističkom prostoru Exita obožavati će ju, sažalijevati, ali i potpuno se saživjeti s njezinim malenim intimnim svijetom toliko osiromašenim ljubavlju, da ju je morala izmisliti iz ničega.

Ova nas predstava nas podsjeća kolika je moć mašte i samoobmane, ali i koliko je ljubav bitna u našim životima. Uči nas ne osuđivati i ponekad se zapitati što se krije iza maski lica i uloga koje svi mi svakoga dana nosimo, a uči nas i promotriti gdje je ta fina granica između štetnih iluzija i bezazlenog maštanja?

Jesu li naše misli vladari nas ili smo mi vladari njih? U ovoj predstavi nije posve jasno, pa možete prosuditi sami jesmo li sami tvorci našeg osobnog ludila i emocionalne propasti ili živimo u društvu u kojem je samo pitanje vremena kada ćemo se zbog okolnosti kad-tad poskliznuti i pasti u bezdan psihičkog mučenja samih sebe.

U svakom slučaju, upustiti se u ovo kazališno putovanje svakako se isplati.

1/3 >> Pogledaji ovu galeriju Marko Grubnić i Maja Šuput (Foto: Instagram) Marko Grubnić (Foto: Instagram) +0 Marko i Branka Grubnić (Foto: Instagram) Celebrity Grubnić proslavio 38. rođendan u najdražem društvu: " Imam sve što moj svijet čini savršenim"