Igračke za seks
Igračke za seks Foto: JackF

Prodaja igračaka za seks u Danskoj se više nego udvostručila nakon što je stanovnicima naloženo da ostanu doma kako bi se ograničilo širenje koronavirusa, podaci su najvećeg prodavača ove vrste proizvoda u toj zemlji.


"Jako me veseli što u ovim teškim vremena, kada se ljudi osjećaju vrlo ranjivima, i mi činimo nešto dobro", rekla je Mathilde Mackowski, suvlasnica Sinfula, najvećeg prodavača seksualnih igračaka u Nordijskoj regiji.

Vezani članci Ivana sa sinovima Kad te država i virus natjeraju da ostaneš doma: Dvije obitelji ispričale kako su im je koronavirus promijenio živote Jacques Houdek - 2 Houdek objasnio da glazbenici nisu bogataši kako se vjeruje: "Ne spavam na novcu, živim na selu"

U prvome tjednu travnja u Danskoj je prodaja Sinfulovih seksualnih igračaka porasla za 110 posto. Proizvođači procjenjuju da ta zemlja čini tri četvrtine njihova ukupnog tržišta.

Najveća internetska stranica za pregled seksualnih igračaka u zemlji, Eroti.dk objavila je da je, nakon proglašenja mjera izolacije promet više nego utrostručen u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Posebno je porasla potražnja za seksualnim igrama i igračkama za parove

"Mislim da je prirodno da se, kada smo prisiljeni provoditi nešto više vremena zajedno, želimo i malo više zabaviti. U ovim teškim vremenima vodimo više računa jedni o drugima, a to se odražava i na naš spolni život", smatra Mackowski.

Svakodnevno se u maloprodaji internetskim naručiteljima u Danskoj, Norveškoj, Švedskoj i Finskoj otpremi oko 1500 paketa. U prvome tjednu travnja prodaja se u nordijskoj regiji udvostručila u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Danci su poznati po svojem "hyggeu", specifičnom hedonističkom načinu uživanja u životu, koji se može prevesti kao - udobnost. Slove za jednu od najsretnijih nacija u svijetu i poznati su po svojim progresivnim zakonima poput legalizacije pornografije 1969., puno ranije nego što je to učinjeno u ostalom dijelu Europe.

Iz Sinfula kažu da su najveći skok u prodaji uočili u posljednjih tjedan dana ."U prva smo se tri tjedna, točnije nakon proglašenja karantene 11. ožujka vjerojatno svi malo uspaničili i prioritet nam je bila kupnja toaletnog papira, paste za zube i prehrambenih potrepština", smatra Mackowski