Poznati simboli dobili su novo lice prilagođeno trenutačnom stanju u svijetu.


Slovenski dizajner Jure Tovrljan oduševio je publiku na društvenim mrežama jer je prilagodio logotipove svjetskih brendova trenutačnoj situaciji. Jure je jednostavnim, a elegantnim rješenjima prilagodio logotipove koronavirusu pa je tako odvojio olimpijske krugove i na druge načine osuvremenio prepoznatljive simbole.

Vezani članci Laboratorijski test na Covid-19 Preminulo još pet osoba: Pogledajte broj novozaraženih po županijama Rastopljene mačke - 21 I mačke osjećaju posljedice globalnog zatopljenja, neke su se počele topiti

Neke od njegovih intervencija prenosimo u galeriji, svakako nam javite imate li možda kakve ideje za domaće brendove.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju