Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Predsezona počela

Zadar prebukiran za Uskrs pod navalom turista

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
S proljećem se otvaraju vrata turističke sezone, a za Uskrs u Hrvatskoj se očekuje pedeset tisuća gostiju.

Dobar početak sezone bio bi pravi melem za potonulo hrvatsko gospodarstvo. Za sada nema razloga za nezadovoljstvo, iako su konkurentske turističke zemlje počele oštru borbu za svakog gosta. Sunce mami na izlaske i putovanja pa makar i na ona kratka. Proljetnu kavu pravi je gušt popiti u nekom novom gradu. 'Kapaciteti su naši rasprodani, po svim informacijama tu nemamo nikavih problema, znači dobra najava, iako će se trebati malo potruditi u tom malo dužem razdoblju zbog ovog preuranjenog Uskrsa', ističe Zvonko Šupe iz Turističke zajednice grada Zadra.

Pročitajte i ovo Hidrant u Islamu Grčkom - 1 Još bez priključka Mjesta Zadarske županije napokon ušla u 21. stoljeće: Stigla je voda, no i dalje se čekaju priključci Karin - Najbolje čuvana tajna mediterana - 2 hit među strancima Ovo maleno mjesto mamac je za ljude iz cijeloga svijeta: Jednom kada dođu, nikada ne odlaze. Otkrili su nam zašto

I turističkim agencijama smiješi se dobra zarada, tako je naša kamera i kod njih zabilježila gužvu, a krize kao da nema. 'Potražnja je ove godine jako dobra, mi se ponosimo boljim rezultatima ove godine nego prošle', kaže Lucija Gluščević iz Generalturista. Teddy je iz Teksasa, a proveo je u Hrvatskoj nekoliko mjeseci krajem šezdesetih godina, tada sa svojom djevojkom, sada suprugom. Upravo tu počinje njihova obiteljska priča, a nakon više od trideset godina i priča njihove kćeri.

'Naša kći će se vjenčati u lipnju u Dubrovniku. Imamo mnogo gostiju, oko 35 ljudi dolazi na svadbu iz cijele Europe i Sjedinjenih Američkih Država, obitelj i prijatelji', kaže Teddy. Bolja reklama ne može se poželjeti, tim više što se i konkurencija budi, svjesni su toga i naši najviši turistički predstavnici, a to će biti jako teško. Tim više što je konkurencija ovu godinu ponudila kvalitetu uz povoljnu cijenu. Primjerice, sedmodnevni odmor u Turskoj u hotelu s četiri zvjezdice za jednu osobu, može se pronaći za dvije tisuće kuna, a na Jadranu ta je cifra veća za dodatnih tisuću.

Turizam nije samo okupati se i prespavati, a gosti traže mnogo više. Kada im to i ponudimo tek tada mogu biti glavni pokretači našeg gospodarstva.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene