Agencija Heraklea provela je regionalno istraživanje o kvaliteti usluga u maloprodaji. Istraživanje je provedeno zahvaljujući tajnim kupcima na ukupno 800 lokacija u BiH, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Makedoniji, Sloveniji i Srbiji.
Pročitajte i ovo
Jasno poručili
Kako ćete ostavljati napojnice? Pogledajte kako ste glasali u Dnevniku Nove TV
Nitko neće?
Ugostitelj konobarima nudi plaću od 11.000 eura: "Nema radne snage"
U Hrvatskoj je 82,77 posto djelatnika pozdravilo kupca, odnosno gosta ili klijenta na dolasku i odlasku s čime je treća u regiji. Bolje kotiraju Srbija i Slovenija. Dosta lošije hrvatski su djelatnici prošli u kategoriji u kojoj ih se ocjenjivalo koliko ih je postavljalo pitanje kupcu. Tu smo posljednji s postotkom od 60,14 posto. Najbolje su kotirali Srbi s 83,74 posto.
U zlatnoj sredini smo i po pitanju poznavanja proizvoda koji djelatnici prodaju sa 84,35 posto djelatnika koji su poznavali proizvod. Najbolji su opet Srbi sa 93,55 posto. Na sredini smo i po broju djelatnika koji su zahvalili na kupnji sa 73,83 posto.
Drugi smo u kategoriji crossellinga, tj. ponude dodatnog proizvoda kupcu, sa 41,55 posto djelatnika koji su ponudili dodatan proizvod.
Što se ukupnih rezultata tiče tu smo na trećem mjestu sa 70,65 posto što je gotovo neprimjetan rast u odnosu na prošlu godinu. Najbolje se rangirala Slovenija sa 79, 48 posto, a najlošije Crna Gora sa 58 posto
Ista agencija provela je i istraživanje 'Iš'o medo u dućan' koji je trajao prvu polovicu veljače, a u sklopu kojeg su tajni gosti posjetili 1000 lokacija diljem Hrvatske - ugostiteljske objekte, objekte financijskog sektora te maloprodajne objekte.
Najčešće pozdravljaju djelatnici u ugostiteljstvu (92,27 posto), a regionalno gledajući, najviše pozdravljaju u Istri.