Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Bez oduševljenja trećom dimenzijom

Uložili milijune, no nitko ih neće ni pogledati!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon Avatara očekivanja za 3D tehnologiju bila su iznimno velika, no ona se ipak nisu ispunila

Rezultati istraživanja kompanije Brandwatch Social Media Monitoring pokazali su neke porazne rezultate za 3D tehnologiju, odnosno 3D filmove.

Oni su analizirali reakcije gledatelja na 3D filmove te su istražili kako su gledatelji zadovoljni s najveća tri blocbustera koja su ovog ljeta prikazivana u kinima – gledatelji su većinom ostali razočarani nakon izlaska iz kina te dobar dio njih smatra da se ne isplati potrošiti dodatan novac za gledanje ovakvih filmova.

Reakcije na filmove pratile su se na društvenim mrežama prije i nakon pogledanih filmova te je većina osoba prije odlaska u kino imala velika očekivanja oko gledanja filmova u tri dimenzije, no komentari nakon povratka iz kina bili su većinom negativni.

Ova je kompanija posebno pratila i reakcije gledatelja na velike filmske hitove koji su ovog ljeta prikazivani u kinima te su trebali ‘prikazati 3D tehnologiju u najboljem izdanju’ – 3D Harry Potter, posljednji nastavak Pirata s Kariba i Green Lantern 3D te su očekivanja većine prije gledanja ovih filmova također bila iznimno pozitivna, no nakon što bi pogledali filmove, većina je gledatelja ostala razočarana.

U Brandwatch Social Media Monitoringu kažu da su se gledatelji najčešće bunili na 'visoke cijene, neudobne naočale, neadekvatnu uporabu 3D tehnologije, razočaravajuće 3D efekte i glavobolju, a neki su smatrali da 3D filmovi uopće nisu snimani korištenjem 3D tehnologije, već smatraju da je treća dimenzija dodana kao dio post produkcije'.

Također, većina njih zaključila je da novi filmovi ne pružaju iskustvo koje je donio prvi 3D filmski hit, Cameronov Avatar.

Nakon ovog filma proizvođači televizora počeli su izbacivati sve više 3D TV-a, ali oni nisu privukli previše korisnika. Tri su velika problema 3D televizora – njihova visoka cijena, dodatne naočale koje smetaju i većinom su preskupe te nedostatak 3D sadržaja kojeg bi mogli gledati na televizorima.

Dok se ovi problemi barem djelomično ne riješe teško je očekivati neku veću navalu kupaca za 3D televizorima.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene