Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Problemi i dalje traju

Katastrofa BlackBerryja mogla bi izazvati milijunsku štetu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Iz Research In Motiona objavili su da je do prekida usluga došlo zbog infrastrukturnih problema u podatkovnom centru

Nastavlja se katastrofa za Research In Motion (RIM), kompaniju koja proizvodi BlackBerry pametne telefone i čiji korisnici već dva dana imaju problema s komunikacijom putem mailova i BBM-a te sa surfanjem internetom.

Pročitajte i ovo Ilustracija Istraga u tijeku Misterij kvara Boeinga: Pronađeni neučvršćeni dijelovi na nekoliko zrakoplova Slika nije dostupna Oprezniji vozači Za vrijeme pada BlackBerryja smanjio se broj prometnih nesreća!

Iz RIM-a su s velikim zakašnjenjem objavili i razlog nemogućnosti korištenja njihovih servisa, a to su problemi u infrastrukturi u njihovom podatkovnom centru za koje su rekli da će ih riješiti u najbržem mogućem roku.

Također, osim u područjima Europe, Bliskog istoka i Afrike, u ovoj su kompaniji potvrdili da su se problemi pojavili i u Brazilu, Čileu, Argentini i Indiji, a na nekim internetskim stranicama možemo pročitati da su se oni proširili i na SAD, Kanadu i Meksiko – no to još nije službeno potvrđeno.

Poznato je da su BlackBerry pametni telefoni popularni među poslovnim korisnicima te da ovakvi problemi mogu izazvati milijunske štete brojnim kompanijama, no kako pišu na BBC-u, čini se da velik broj korporativnih korisnika ipak može normalno koristiti BlackBerry servise.

Takva situacija ukazuje da je problem nastao na BlackBerry Internet Serviceu (BIS) namijenjenom 'običnim' korisnicima, a ne na BES sustavu koji je namijenjen poslovnim korisnicima i kompanijama. No, kako kaže Simon Butler, konzultant u kompaniji Sembee, poslovni korisnici također mogu koristiti BIS servise, a i mnogi 'obični' korisnici BlackBerryje koriste ponajviše u poslovne svrhe.

Još je prerano govoriti koliki su gubitci nastali zbog problema s RIM-ovim uslugama, no oni bi se mogli brojiti u milijunima dolara – pogotovo što ti problemi još traju i što se, čini se, šire i na druge zemlje.

Do ovakvih masovnih problema s BlackBerryjima dolazi zbog toga što se sav promet odvija centralizirano – dakle, svim mailovi idu preko RIM-ovih podatkovnih centara pa ako dođe do pogreške na RIM-ovoj infrastrukturi u centru koji je zadužen za regiju Europe, Bliskog istoka i Afrike, probleme će osjetiti većina korisnika na tim područjima.

Neki analitičari smatraju da su upravo zbog ovakvih situacija brojne kompanije prestale koristiti BlackBerryje i prebacile se na iPhone i Androide, a nakon ovog tjedna broj tih kompanija vjerojatno će se uvelike povećati, dok drugi smatraju da će biti potrebno puno više od nekoliko problema da lojalni korisnici usluga ove kompanije potraže alternativna rješenja. Inače, slični problemi događali su se i ranije – ove godine u Kanadi i Južnoj Americi, a prije toga i u SAD-u.

Očajni korisnici BlackBerryja na društvenim mrežama ostavljaju brojne ljutite poruke zbog nemogućnosti korištenja usluga, a mi ćemo izdvojiti jednu duhovitu poruku koja se brzo proširila Twitterom i koja sve govori o trenutnoj situaciji s ovim telefonima: 'What did one Blackberry user say to the other Blackberry user? Nothing'.

 

"

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene