Obavijesti Video Pretražite Navigacija
'Mediji, novosti, oglasnici'

Dnevnik.hr osvojio nagradu Vidi Web Top 100 za najbolji portal!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Multimedijalni portal Dnevnik.hr u konkunciji 1.739 nominiranih web stranica dobio je najbolje ocjene neovisnog žirija na 13. natječaju za najbolje hrvatske web stranice Vidi Web Top 100 u kategoriji mediji, novosti, oglasnici.

Dnevnik.hr odnio je jednoglasnu pobjedu. Članovi žirija izdvojili su kao kvalitete jasni prijenos željene poruke, predvidljivu navigaciju, dobru prilagodbu kontekstu i publici. Žiri je u obzir uzeo i sadržaj za mobilne uređaje, a kao veliku prednost istaknuli su sadržaj koji generira Nova TV. Prema ocijeni žirija, taj sadržaj je iznimno zanimljiv i kvalitetno multimedijalno prezentiran, a vijesti u najkraćem roku dolaze do čitatelja.

Pročitajte i ovo Nagrada Nove TV - 1 Nova nagrada Nova TV dobitnica je certifikata Equal Pay Champion: "U društvu smo kompanija koje provode pozitivne promjene" Nova aplikacija DNEVNIK.hr-a: Još brža, preglednija i prilagođenija čitateljima PRESTIŽNO PRIZNANJE Imamo najbolju aplikaciju! DNEVNIK.hr osvojio veliku nagradu MIXX2022

Podportal o izborima Odluka 2011, koji je pratio parlamentarne izbore, nominiran je samostalno iako je dio portala Dnevnik.hr. Zajedno oni čine cjelinu koja je preuzela tron na ovogodišnjem natječaju Vidi Web Top 100 u kategoriji mediji, novosti, oglasnici, priopćio je organizator.

U ponoć su objavljeni svi dobitnici VIDI Awards 2011.

Inače, Dnevnik.hr putem posebne aplikacije možete pratiti i na najpopularnijem tabletu na svijetu. Dnevnik.hr za iPad donosi vam najzanimljivije svakodnevne vijesti iz Hrvatske i svijeta, a kao i na internetskoj stranici, poseban naglasak stavljen je na multimedijalni sadržaj – videozapise i fotografije.

'Prvi put su ove godine studenti pokazivali interes da odrade praksu na portalu Dnevnik.hr. Do sad je uvijek bilo uglavnom na televiziji, ali sada se izrazili želju da praksu odrade na Dnevnik.hr-u', rekla je Iva Gačić, direktorica informativnog programa.

'To je isto naša strateška odrednica, da mlađu publiku pokušamo pridobiti i privući. Sretni smo, ovo je šlag na tortu. Glavno nam je to da smo u godini dana uspjeli privući velik broj čitatelja', rekao je Nikica Škunca, direktor odjela internet.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene