Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Biznis vrijedan 24 milijarde dolara

Banneri slave 15. rođendan

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Prije petnaest godina pojavila se revolucionarna ideja o novom tipu oglašavanja putem interneta, odnosno banner oglasima.

Prvi takav oglas, odnosno reklama, pojavio se 27. studenog 1994. godine u prvom digitaliziranom časopisu na webu, HotWired.com, koji je predstavljao popratnu verziju tiskovnog časopisa Wired. Otad je biznis oglašavanja putem bannera na internetu poprilično narastao, a s krajem ove godine, on bi trebao prijeći i brojku od 24 milijarde dolara, prema pisanju eMarketera.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna WEBFLUENTIAL OTVORIO URED U ZAGREBU Webfluential - najveća "Influencer performance" marketinška platforma za brendove i agencije od sada i u Hrvatskoj Boranka osvojila zlatni EuroEffie, prvi ikad u Hrvatskoj i regiji (Foto: PR) Sa Savezom izviđača Hrvatske Boranka i Imago Ogilvy u Bruxellesu osvojili zlatni EuroEffie, prvi puta u Hrvatskoj i cijeloj regiji

Možda još važnije od navedene brojke, jest činjenica je digitalni banner najviše unaprijedio odgovornost, efektivnost i mjere oglašavanja. Zadatak u slučaju HotWireda bio je jednostavan, stvoriti nešto što se tada nazvalo 'grafičkom oglasnom jedinicom' (graphical ad unit), što je tim marketing i web stručnjaka, i napravio. Njihov moto bio je jednostavan i glasio je 'istražimo taj novi medij i promatrajmo što će se dogoditi'.

Kao primjer jednog od najuspješnijih banner oglasa na webu i njegovih kopija, koje su ostvarile 78 posto prolaznih klikova na internetu, valja izdvojiti onaj svima poznat - 'Click here'.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene