Zašto ne smijete piti više od pola litre pive na dan?

  • Zagreb, 11.04.2011., 18:55
  • Autor: Mi. Dr.
  • 8 komentara

Konzumiranje više od pola litre pive na dan ozbiljno može povećati rizik oboljenja od karcinoma.

 
 
 
 
Pivo (Iustracija: Guliver/Thinksktock)
Pivo (Iustracija: Guliver/Thinksktock)

Više od pola litre pive u danu oštetit će vaše zdravlje (Iustracija: Guliver/Thinksktock)

Europska studija Britanskog zdravstvenog instituta obuhvatila je 363.988 ljudi te otkrila da je jedan od deset karcinoma kod muškaraca i isto toliko na 33 kod žena nastao zbog pretjeranog konzumiranja alkohola, piše BBC.

Više od 18 posto karcinoma kod muškaraca i njih 4 posto kod žena nastali su sekundarnim utjecajem alkohola. Britansko ministarstvo zdravstva ozbiljno namjerava poduzeti odlučne korake kako bi reducirali konzumaciju alkohola te potaknuli ljude da smanje dnevne doze pića.

>> Spriječite karcinome malim promjenama stila života

Prijašnja istraživanja pokazala su da alkohol utječe na porast broja karcinoma jednjaka, jetre, crijeva i grudi. Kada u tijelu padne razina alkohola, proizvodi se kemijska supstanca koja oštećuje DNK te mijenja njezin sastav te tako dolazi do rađanja karcinoma.

 

 

 

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku