Vitamin D za duži život?

  • , 20.09.2007., 15:23
  • Autor: PLIVAzdravlje
  • 1 komentara

Nova studija Međunarodne agencije za istraživanje raka sugerira da svakodnevni unos dodatnog vitamina D povećava izglede za dugovječnost.

 
 
 
 
Tablete (Arhivska fotografija)
Tablete (Arhivska fotografija)

(Arhivska fotografija)

Vitamin D inače proizvodi koža kao reakciju na izloženost sunčevoj svjetlosti, a neka ranija istraživanja su pokazala da je pomanjkanje vitamina D uz osteoporozu povezano s povećanim rizikom obolijevanja od raka, dijabetesa i multiple skleroze.

Podaci Ujedinjenih naroda pokazuju da je učestalost karcinoma debelog crijeva, dojke i jajnika najmanja u zemljama u području ekvatora, te da raste u zemljama koje su zbog položaja bližeg Zemljinim polovima manje izložene sunčevom zračenju.

Također, vjeruje se da vitamin D ima važnu ulogu u smanjivanju izgleda za pojavu bolesti srca te u prevenciji preeklampsije kod trudnica.

Vitamin D je prirodno prisutan u ribi, životinjskoj jetri te žumancu jajeta.

Novi rezultati se temelje na analizi 18 ranije provedenih studija u kojima je sudjelovalo više od 57000 ispitanika.

Pokazalo se da dnevno uzimanje 400 do 600 jedinica vitamina D u razdoblju od 6 godina može rizik za smrt od bilo kojeg uzroka smanjiti za 7%.

Većina stručnjaka preporučuje dnevni unos od 1000 jedinica vitamina D.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku