Veći unos kalcija produljuje život

  • Zagreb, 15.03.2010., 13:36
  • Autor: Mi. Dr.
  • 0 komentara

Povećanje unosa kalcija putem prehrane je povezano s dužim trajanjem života, sugerira istraživanje čije je rezultate objavio American Journal of Epidemiology.

 
 
 
 
Mliječni proizvodi (Foto: getty)
Mliječni proizvodi (Foto: getty)

Mliječni proizvodi (Foto: getty)

Švedski znanstvenici s Karolinska Institutet u Stockholmu su utvrdili kako osobe koje su konzumirale najviše kalcija u odnosu na ostale sudionike istraživanja imaju prosječno 25 posto manji rizik za smrt u sljedećih 10 godina, pišu Vitamini.hr.U studiji je sudjelovalo više od 23000 muškaraca starih između 45 i 79 godina koji su kalcij unosili isključivo putem hrane.

Povećani unos kalcija (gotovo 2000 miligrama dnevno) je u najvećoj mjeri bio povezan s manjim rizikom za smrt od bolesti srca. Istraživači vjeruju kako je kalcij povezan sa snižavanjem krvnog tlaka te smanjivanjem koncentracije kolesterola i šećera u krvi. Glavni prehrambeni izvori kalcija su mlijeko i mliječni proizvodi te proizvodi od žitarica.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku