Prednosti mediteranske prehrane u trudnoći

  • , 15.01.2008., 17:19
  • Autor: PLIVAzdravlje
  • 0 komentara

Djeca trudnica koje su se pridržavale mediteranskog načina prehrane imaju manje izglede da će patiti od astme i alergija.

 
 
 
 
Prednosti mediteranske prehrane u trudnoći
Prednosti mediteranske prehrane u trudnoći

Kod djece čije su majke u trudnoći konzumirale više voća, povrća i ribe rizik za astmu i alergije znatno je manji

Grčki istraživači sa sveučilišta na Kreti su utvrdili da je rizik za astmu i alergije znatno manji kod djece čije su majke u trudnoći konzumirale više voća, povrća i ribe.

Rezultate studije provedene na uzorku od 468 majki i njihove djece je objavio stručni časopis Thorax.

Također je utvrđeno da su izgledi za astmu i alergije kod djece povećani ako su njihove majke u trudnoći često (3-4 puta tjedno) jele crveno meso.

Već su ranija istraživanja pokazala da djeca čija se prehrana u velikoj mjeri sastoji od voća i povrća imaju manji rizik za astmu i alergije.

Nova studija sugerira kako do dobi od 6 godina na izglede za pojavu astme i alergija veći utjecaj ima prehrana majke u trudnoći nego prehrana djece.

Najmanji rizik za astmu i alergije su imala djeca čije su majke u trudnoći povrće konzumirale najmanje 8 puta tjedno, a ribu više od 3 puta tjedno.

Znanstvenici pozitivan utjecaj ovakve prehrane na zdravlje dišnog sustava objašnjavaju visokom razinom antioksidansa i masnih kiselina ribljeg porijekla.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glasa)

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku