Par šalica kave ne povećava rizik od ateroskleroze

  • Zagreb, 08.03.2010., 12:17
  • Autor: Mi. Dr.
  • 1 komentara

Na nedavno održanoj konferenciji udruženja American Heart Association u San Franciscu znanstvenici su poručili kavoljupcima da mogu odahnuti

 
 
 
 
Kava (Foto: Getty)
Kava (Foto: Getty)

(Foto: Getty)

Zaključeno je da nema indikacija kako nekoliko šalica dnevno povećava rizik od ateroskleroze i zadebljanja krvnih žila, pišu Vitamini.hr. Također, osobe koje piju kavu imaju smanjeni rizik od hospitalizacije uzrokovane abnormalnim srčanim ritmom. Dr. Arthur Klatsky, voditelj je studije koja je istraživala srčani ritam pacijenata koji su primljeni u bolnicu. Studija je zaključila da je rizik od takvih problema 18 posto niži za one koji piju 4 ili više šalica kave dnevno. Međutim dr. Klatsky smatra da je potrebno još istraživanja i da je preuranjeno davati savjet da konzumacija kave prevenira probleme srčanog ritma.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

65f9018c61_60576371 IZ DNEVNIKA: Što je to sporno u ACTA-i?

12.02.2012. - Anonimusi ponovno napadaju zbog sporazuma Akta. Ovaj put meta su bile internetske stranice Interpola. Od internetskih stručnjaka doznali smo koje su to sporne odredbe zloglasnog sporazuma koje izazivaju prosvjede diljem svijeta.

Dnevnik.hr na Facebooku