'Dijetna pića povećavaju rizik od moždanog udara!'

Prema nedavno objavljenom istraživanju znanstvenika sa Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Miamiju, pića koja se prodaju pod 'etiketom' dijetnih mogu imati ozbiljnih posljedica po zdravlje.

 
 
 
 
Aktivnost ljudskog mozga (Foto: Guliver/Thinkstock)

Istraživanje je provedeno na uzorku od više od 2.500 pacijenata tijekom jednog desetljeća i to u SAD-u gdje je moždani udar treći najčešći uzrok smrti, odmah poslije srčanih bolesti i karcinoma.

Rezultati su pokazali kako osobe koje redovito konzumiraju dijetna pića ili pića s oznakom 'light' imaju 61 posto veće šanse da će doživjeti moždani udar za razliku od osoba koje takva pića ne konzumiraju. Nadalje, znatno se povećava i rizik od dijabetesa kao i od kardiovaskularnih bolesti, uključujući povišen krvni tlak te povišenu razinu triglicerida.

Iako je studijom otkrivena snažna povezanost između dijetnih pića i rizika od moždanog udara, istraživanjem nije dokazano zašto do toga zapravo dolazi, ali su znanstvenici najavili nova istraživanja koja bi trebala otkriti prave uzroke povezanosti između 'light' pića i moždanog udara. (The Daily Telegraph)
 

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku