Češnjak slabi procese povezane s razvojem karcinoma

  • Zagreb, 16.03.2010., 13:26
  • Autor: Mi. Dr.
  • 2 komentara

Novo istraživanje američkih znanstvenika sugerira kako češća konzumacija češnjaka dovodi do slabljenja procesa koji je povezan s razvojem karcinoma.

 
 
 
 
češnjak (Foto: Getty)
češnjak (Foto: Getty)

(Foto: Getty)

Istraživači s Ohio State University su utvrdili kako je povećani unos češnjaka u organizam povezan s manjim izgledima za pretvaranje nitrata iz nekih vrsta hrane ili kontaminirane vode u spojeve koji mogu dovesti do razvoja raka, pišu Vitamini.hr.

Stručni časopis Analytical Biochemistry je objavio i kako je pozitivan učinak češnjaka na proučavane procese moguće provjeriti testiranjem urina. Znanstvenici vjeruju da će uz pomoć ovakvog urinskog testa biti moguće identificirati i druge vrste hrane sa sličnim utjecajem na procese povezane s rakom.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

65f9018c61_60576371 IZ DNEVNIKA: Što je to sporno u ACTA-i?

12.02.2012. - Anonimusi ponovno napadaju zbog sporazuma Akta. Ovaj put meta su bile internetske stranice Interpola. Od internetskih stručnjaka doznali smo koje su to sporne odredbe zloglasnog sporazuma koje izazivaju prosvjede diljem svijeta.

Dnevnik.hr na Facebooku