Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Manja zarada?!

Hoće li zabraniti korištenje pametnih telefona u restoranima?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ručak je očito postao 'dosadan' bez korištenja mobitela, twitanja, dopisivanja, fotografiranja i objavljivanja najnovijih statusa. Posljednje studije pokazale su da 79 posto ljudi smatra da je nepristojno koristiti mobitel za vrijeme obroka u restoranu, no 28 posto njih to ipak redovito čini.

Jedan od njujorških ugostitelja primijetio je da njegovim gostima treba duplo više vremena kako bi završili svoje obroke. Kada dobiju hranu na stol, prvo će poslikati hranu, objaviti sliku na nekoj od društvenih stranica, a tek je onda početi konzumirati.

Pročitajte i ovo Zagreb, kafići prvog dana popuštanja mjera PRVI DAN POPUŠTANJA MJERA Umjesto na posao u kafić ili restoran? Pogledajte kako izgledaju otvorene terase ugostiteljskih objekata: "Jedva sam dočekala kavu na suncu" Koronavirus, Hrvatska - 2 HRVATSKA IZ MINUTE U MINUTU Istra od danas u zelenoj zoni EU-a, pokrenuta je i platforma na kojoj se možete prijaviti za cijepljenje

Takva navika loše utječe na poslovanje ugostitelja jer gosti duplo dulje sjede, a potroše manje novca. U konačnici to uzrokuje probleme prehrambenim tvrtkama. Neimenovani vlasnik tvrtke u Sohou u svom je restoranu postavio nadzorne kamere kako bi procijenio koliko vremena gosti provode jedući.

OPREZ: Oni su postali najveći neprijatelji u prometu!

Rezultati su pomalo zabrinjavajući. U 2004. godini, gostima je u prosjeku trebalo oko osam minuta da izaberu jelo, sat vremena da ga pojedu te plate račun. No, u 2014. godini i prije otvaranja menija, gosti su uhvaćeni kako uzimaju mobitele i pokušavaju se spojiti na wi-fi restorana te im treba otprilike 21 minuta kako bi naručili jelo. Gotovo polovina gostiju konobara će zamoliti da ih fotografira, a prosječno vrijeme trajanja obroka iznosi čak 1 sat i 55 minuta.

Gotovo trećina ljudi posjećuje društvene mreže dok ručaju u restoranima, a petina onih koji to ne rade smatraju da bi restorani bolje zarađivali i imali više gostiju ako bi korištenje pametnih telefona u restoranima bilo zabranjeno.

Joe Steele, predsjednik uprave Bookatable, rekao je kako su mobilni telefoni sada ključni dijelovi našeg društvenog i profesionalnog života te kako je uvijek zanimljivo vidjeti razdor između gostiju koji su frustrirani zbog stalnog korištenja mobitela te onih koji vole otkrivati nova mjesta i zanimjivosti upravo putem društvenih mreža, prenosi DailyMail

 DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene