FOTO: PR
FOTO: PR

Kako mobilno oglašavanje nastavlja s eksponencijalnim rastom, a Verizon već kontrolira ogroman dio mobilne mreže u Sjedinjenim Američkim Državama, u godinama koje dolaze Verizon bi mogao postati nezaobilazna stanica za mobilne oglašivače.


21. veljače sklopljen je konačan dogovor o kupovini Yahooa od strane Verizona, kojim je prvobitna cijena od 4,8 milijardi dolara umanjena za 350 mil. dolara.

Samo danas svi čitatelji dobijaju mogućnost preuzeti 50 eura za trgovanje cijenom dionica Yahooa i Verizona (financijski ugovori za razliku, tj. CFD-i) na svjetskoj burzi.

50 EURA za trgovanje možete preuzeti ovdje.

Verizon, jedan od najstarijih providera usluga bežične komunikacije, neočekivano je sredinom 2016. godine najavio kupovinu Yahooa za 4,8 milijardi dolara.

Preuzimanje Yahooa bi trebalo udvostručiti veličinu digitalnog oglašavanja Verizona i postaviti ga na treće mjesto, iza Googlea I Facebooka, na ovom 187 milijardi dolara vrijednom tržištu.

Hakerski napad na Yahoo

Ipak, sredinom prosinca prošle godine, u posljednjem trenutku dogovor je zamalo propao što je dovelo do toga da cijena dionica Yahooa izgubi više od 6% vrijednosti. Yahoo je tada objavio da je tokom 2013. godine preko 1 milijarde korisničkih naloga bilo "hakirano", čime su bila preuzeta imena, telefonski brojevi i druge privatne informacije korisnika širom svijeta.

Yahoo je tako postao žrtva dvije najveće krađe privatnih podataka koje su ikada prijavljene. Logično, Verizon je tada zatražio bolje uvjete kupovine kako bi kompenzirao štetu nastalu ovim hakerskim napadima.

U siječnju 2017. godine neočekivanim obrtom događaja Yahoo je objavio rast profitabilnosti prihoda tokom posljednjeg kvartala 2016. godine i iznenadio Wall Street znatno boljim rezultatima prihoda koji su dostigli 960 mil. dolara. Novi razvoj događaja omogućio je Yahoo-u da ponovno zatraži prvobitnih 4,8 milijardi dolara.

50 EURA za trgovanje cijenom dionica Verizon-a i Yahoo-a možete preuzeti ovdje.

Budućnost Verizona i Yahooa

Uzimajući u obzir da je Verizonu očajnički potreban Yahoo kako bi održao korak sa glavnim konkurentima u industriji digitalnog oglašavanja, nije došlo kao iznenađenje da je već 21. veljače sklopljen konačan dogovor o kupovini kojim je prvobitna cijena ipak umanjena za 350 miliona dolara.

Prema ranijim planovima Yahoo bi sada trebao biti preimenovan u Altaba Inc. U daljnjem poslovanju očekuje se da će Verizon staviti veliki naglasak na mrežu mobilnog oglašavanja, jer Yahoo sa sobom donosi ogromnu količinu sadržaja koji redovno čita veliki broj ljudi.

Kako mobilno oglašavanje nastavlja s eksponencijalnim rastom, a Verizon već kontrolira ogroman dio mobilne mreže u Sjedinjenim Američkim Državama, u godinama koje dolaze Verizon bi mogao postati nezaobilazna stanica za mobilne oglašivače, čime se investitorima jasno nagovještava u kom pravcu će ići budući prihodi ove kompanije.

50 EURA za trgovanje cijenom dionica Verizon-a i Yahoo-a možete preuzeti ovdje.

Fortrade Ltd je autoriziran i reguliran u UK od strane FCA (Financial Conduct Authority) pod licencom broj 609970.

Ugovori za razliku u cijeni (CFD) predstavljaju proizvode koji se oslanjaju na financijski leverage i nose visoku razinu rizika za Vaš kapital jer cijene mogu brzo postati nepovoljne za Vas. Možete izgubiti sva sredstva, no ne više nego što imate na računu za trgovanje. Ovi proizvodi možda neće biti prikladni za sve klijente i stoga morate biti sigurni da ste razumjeli rizike, a potražite i neovisan savjet. Ovaj materijal ne predstavlja ponudu, tražbinu niti transakciju, glede bilo kojega financijskog instrumenta. Fortrade ne prihvaća bilo kakvu odgovornost za bilo kakvu uporabu ovih komentara niti za posljedice koje iz toga mogu proisteći. Ne daje se nikakvo uvjeravanje niti jamstvo za točnost ili potpunost ovih podataka. Slijedom toga, svaka osoba koja postupi prema njima, radi to u potpunosti na vlastiti rizik.