Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu. Ali upravo tako izgledaju reklame za Karlovačko koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. Glavni adut ovih niskobudžetnih spotova je humor, i bez obzira volite li nogomet ili ne, ove reklame svakako privlače pozornost.
Ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača i dobro ih nasmijali. Dodatno, ovakav pristup u skladu je s onim što naše Karlovačko predstavlja: uvijek nastojimo dati više, što primjenjujemo i na ostale segmente poslovanja brenda. Odličan primjer je korištenje 100% hrvatskog ječma za Karlovačko. Takve inicijative nisu uvijek jednostavne za provesti, ali smatramo da je to ispravan pristup.''
Ako još niste, svakako pogledajte ove low budget reklame
Najčitanije
-
Hrvatska pod meteoalarmom
Zabilježeno više od 107 tisuća munja: Jako nevrijeme protutnjalo Zagrebom, u Slavoniji rušilo stabla, električne stupove...
-
Strašna tragedija
Djevojčica u blizini svoje kuće stradala pod kotačima kamiona, mještani užasnuti: "Vozač je vikao 'ubit ću se, što sam napravio', a curica je ležala"
-
Tužna vijest
Preminuo jedan od najvećih hrvatskih obrtnika, imao je samo 47 godina