454895
454895
454895
454895
454895

PREUZMITE BESPLATNIH 50 EURA i trgujte dionicama Audija

  • , 26.10.2016., 10:57
  • Autor:
  • komentara

Audi nastoji proširiti ponudu u segmentu električnih vozila i time zadovoljiti potrebe sve šireg kruga kupaca.

 
 
 
 
FOTO: Fortrade
FOTO: Fortrade

Od veljače 2016. godine, dionice Volkswagena (u čijem sastavu je i Audi) su porasle oko 24%, uglavnom na krilima vjerovanja da će kompanija konačno povratiti svoj stari ugled, koji je u 2015. godini bio poljuljan.

Fortrade, svim čitateljima Dnevnika, daje besplatnih 50 EUR za trgovanje cijenom dionica Audia (VW-a) na svjetskoj burzi.

Kobna 2015. godina

FOTO: Fortrade

U ljeto 2015. godine Volkswagen je s pravom optužen da je namjerno podesio softver u svojim TDI motorima kako bi prošao testove emisije ispušnih plinova Američke agencije za zaštitu životne sredine. Odmah potom, Volkswagen je opozvao 482.000 svojih vozila iz SAD. Osim toga, očekivalo se da skoro 11 milijuna vozila širom svijeta krene istim putem bez povratka. Brojni su se učesnici na tržištu željeli riješiti dionica ove njemačke kompanije, pa se njena cijena strmoglavila oko 44%. Bilo je neminovno da menadžment kompanije nešto poduzme.

U rujnu 2015. godine, Volksvagen je imenovao Matthiasa Müllera, glavnog direktora Porschea, za novog izvršnog direktora kompanije koji je na svoja pleća preuzeo zadatak da povrati poljuljano povjerenje u njemačkog giganta.

Godinu dana kasnije i veliki povratak

FOTO: Fortrade

Godinu dana kasnije, Volkswagen još uvijek nije mrtav. Naprotiv, ova grupacija jača i podiže standarde svojim takmacima. Za zahtjevne kupce iz Kine, u pripremi je model Phideon iz top sedan klase s odmjereno luksuznim karakteristikama. Već spreman za masovnu proizvodnju, ovaj model pokreće motor od 300 KS, zapremine 3000 cm3, s turbo punjačem i šest cilindara u V rasporedu. Svojim dimenzijama nadilazi model Passat. Početna cijena ovog modela je oko 53.000 dolara. Procjene su da će, godišnje, biti prodano između 1000-2000 vozila. Interesantno je da će ovaj model najvjerojatnije biti direktna konkurencija Audiu, sestrinskom brandu Volkswagena.

Audi E-Tron

FOTO: Fortrade

S druge strane, konstruktori Volkswagenovog branda - Audi ne posustaju. Za 2018. godinu je u pripremi SUV model koji će biti prvo električno vozilo pod nazivom „e-tron“ čiji koncept je osmišljen još 2009. godine. Audi nastoji proširiti ponudu u segmentu električnih vozila i time zadovoljiti potrebe sve šireg kruga kupaca. Sve ovo događa se u svjetlu nastojanja i obećanja rukovodstva Volkswagena i Audia da se obustavi proizvodnja nekih slabijih modela i resursi preusmjere na segment vozila na električni pogon.

Fortrade Ltd je autoriziran i reguliran u UK od strane FCA (Financial Conduct Authority) pod licencom broj 609970.

Ugovori za razliku u cijeni (CFD) predstavljaju proizvode koji se oslanjaju na financijski leverage i nose visoku razinu rizika za Vaš kapital jer cijene mogu brzo postati nepovoljne za Vas. Ovi proizvodi možda neće biti prikladni za sve klijente i stoga morate biti sigurni da ste razumjeli rizike, a potražite i neovisan savjet. Ovaj materijal ne predstavlja ponudu, tražbinu niti transakciju, glede bilo kojega financijskog instrumenta. Gubici mogu nadmašiti Vaše depozite i od Vas bi se mogle očekivati dodatne uplate. Fortrade ne prihvaća bilo kakvu odgovornost za bilo kakvu uporabu ovih komentara niti za posljedice koje iz toga mogu proisteći. Ne daje se nikakvo uvjeravanje niti jamstvo za točnost ili potpunost ovih podataka. Slijedom toga, svaka osoba koja postupi prema njima, radi to u potpunosti na vlastiti rizik.

Komentari

Na stranicama portala DNEVNIK.hr omogućeno je čitateljima da iznose svoje komentare i stavove o objavljenim informacijama. Komentari i stavovi čitatelja ne odražavaju stajalište ili mišljenje portala DNEVNIK.hr, novinara ili nakladnika informacija u odnosu na koje se iznose. Za posljedice objavljenih komentara i stavova odgovaraju isključivo čitatelji te se čitatelji upozoravaju da na portalu DNEVNIK.hr nije dopušteno objavljivati nedopuštene sadržaje poput neistinitih, uvredljivih, klevetničkih ili na drugačiji način nezakonitih sadržaja. Navedena zabrana obuhvaća i zabranu kršenja tuđih prava intelektualnog vlasništva i korištenje tuđih osobnih podataka. Na stranicama portala DNEVNIK.hr nije dopušteno poticati, pogodovati poticanju i širiti mržnju ili diskriminaciju po bilo kojoj osnovi (na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja, nacionalnog ili socijalnog podrijetla, imovnog stanja, obrazovanja, društvenog položaja, bračnog ili obiteljskog statusa, dobi, zdravstvenog stanja, invaliditeta, genetskog nasljeđa, rodnog identiteta, izražavanja ili spolne orijentacije) te antisemitizam i ksenofobiju, ideje fašističkih, nacionalističkih, komunističkih i drugih totalitarnih režima. Redakcija portala DNEVNIK.hr ima pravo odmah po saznanju za nedopušteno djelovanje ili podatak ukloniti sporni sadržaj ili mu onemogućiti pristup, a za sve posljedice odgovara osoba koja je obavljala nedopuštenu djelatnost ili postavila sporni sadržaj na stranicu.



DNEVNIK.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice DNEVNIK.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice DNEVNIK.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se