453484
453484
453484
453484
453484

Praško pivo broj jedan u svijetu predstavilo novi izgled

Na velikom partyju u Johann Francku uzvanici uživali u praškom šarmu piva Staropramen.

 
 
 
 
Staropramen (Foto: PR) - 2
Staropramen (Foto: PR) - 2

Duh zlatnog Praga osjetio se u samom srcu Zagreba, u Johannu Francku, gdje su se mnogobrojni uzvanici okupili na velikom Staropramen partyju na kojem se proslavio novi izgled praškog piva br. 1 u svijetu. Žongleri, mađioničari i plesači swinga bili su samo dio zlatnih trenutaka koji su obogatili ovo veliko slavlje na potpuno nov način, a do kasno u noć plesalo se uz zvukove benda Scifidelity Orchestra i DJ-a Alda Morra.

Novi izgled cjelokupnog asortimana Staropramena predstavljenog na sinoćnjem partyju dokaz je kako kad Staropramen mijenja, uvijek mijenja samo na bolje.

„Novi izgled Staropramena nadahnut je prepoznatljivim duhom Praga i zlatnim iskustvom uživanja u zaokruženom okusu, zavodljivoj zlatnoj boji i neodoljivoj pjeni. Spajajući moderan stil s dugom tradicijom koja seže u 1869., Staropramen je ostao vjeran svojoj viziji, odnosno kontinuiranom stvaranju inovacija, čime najbolje postaje još bolje. Vrhunska kvaliteta i slobodni duh Praga dva su glavna obilježja Staropramena, a to se odražava i na njegovom novom izgledu“, rekao je Darko Ivančević, direktor marketinga Zagrebačke pivovare.

Najpoznatije praško pivo svojim će novim izgledom zasigurno izmamiti poglede. Pivoljupci odsada uz novi, osuvremenjeni i elegantni izgled boce mogu uživati i u redizajniranoj limenci. Iako se izgled promijenio nabolje, okus je ostao isti onaj koji već gotovo stoljeće i pol čini Staropramen praškim pivom br.1 u svijetu.
 



DNEVNIK.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice DNEVNIK.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice DNEVNIK.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se