Tehnologija praćenja oka točno mjeri gdje se pogledi kupaca najviše zadržavaju. Kompanijama, svima koji nešto prodaju i reklamiraju, ova mjerenja pomažu da saznaju koliko je njihovo predstavljanje budućim kupcima uspješno. Putem ovoga može se saznati što kupci najviše gledaju i prema tome usmjeriti poslovno djelovanje.
Mashable je odlučio ovu tehnologiju isprobati na društvenim mrežama te je, iako je uzorak bio mali, došao do zanimljivih saznanja. Naime, tehnologijom praćenja oka mjerili su 30 osoba na njihovim web kamerama dok su gledali Facebook profile, LinkedIn, YouTube, Google+, Twitter, Tumblr i još neke društvene mreže.
Tako se na Facebooku najviše gledala slika profila. Na LinkedInu se, za razliku od slike profila i ostalih stvari, najviše gledalo u poslovnu titulu. Ljudi dosta gledaju i u one male thumbnailove prijatelja koje su na Google+, Facebooku i Twitteru. Također, što se ide prema dnu ovih stranica, opada i broj pogleda usmjerenih ondje. To je posebno vidljivo na specijaliziranim profilima poput Pinteresta i Digga kao i na Facebooku. Nešto manje je to vidljivo na Twitteru i You Tubeu.
-
Liječnici poslali poruku
Namnožilo se mnogo opasnih zmija, mještani su zabrinuti: "Stvarno su velike. Radije bih naletio na vepra ili leoparda nego na nju"
-
Ledena kiša
VIDEO/FOTO Jako nevrijeme pogodilo Slavoniju: Led zabijelio tlo, kiša uzrokovala bujice
-
Javno je (ne)bitno
"Ravnatelj na službenom putu": Reporterka Provjerenog razotkrila bezočnu laž