Julius Meinl inspirira i stimulira potrebu za životom ispunjenim poezijom i kreativnim trenucima. Kako im i sami slogan kaže: Julius Meinl inspirira pjesnike od 1862.
U 2014. Hrvatska se među prvima priključila globalnom Julius Meinl poetry projektu. Kroz tri faze hrvatska javnost upoznata je s komunikacijskom platformom na kojoj će Julius Meinl dugoročno graditi brand priču. Cilj projekta je istaknuti važnost poezije u današnjem svijetu te pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim.
Obilježavanje 21. ožujka, Svjetskog dana poezije, polako postaje tradicija koja veže Julius Meinl i poeziju. U 2015. godini ljestvica je postavljena na globalnu razinu kolektivnog slavlja istinskih vrijednosti – poezije i osjećaja.
Postavlja se glavno pitanje: možemo li u svijetu kojim upravlja beživotna tehnologija, ubrzani tempo života i pohlepa za novcem zastati samo na trenutak? Može li poezija inspirirati i potaknuti ljude da daju priliku osjećajima? Mogu li osjećaji biti nova valuta?
Današnje društvo zasniva se na pragmatizmu i materijalizmu umjesto na emocijama. S druge strane, poezija zahtjeva da se ljudi emocionalno otvore i inspiriraju. Julius Meinl i ove će godine pokazati da su osjećaji vrijedniji od novca. 21. ožujka poezija postaje valuta plaćanja kada će se u preko 23 zemlje diljem svijeta, uključujući Hrvatsku, Julius Meinl kava plaćati stihovima. Do tada ovaj globalni projekt možete pratiti na Facebook stranici: https://www.facebook.com/juliusmeinlbonfanti
-
Gordan Grlić Radman
Šef diplomacije osudio knjigu o srebreničkom genocidu: "Neprihvatljivo! Morat ćete Hrvatskoj objasniti taj narativ"
-
Drama na Gulašijadi
Užasna nesreća kod susjeda: Dijete (4) upalo u kotao u kojem se kuhao gulaš
-
Niska procijepljenost
Jug Hrvatske priprema se za epidemiju: Testirat će sve koji pokažu simptome zaraze