27-godišnji Brandon Chicotsky svoju je ćelavu glavu odlučio iskoristiti za biznis. Ona mu je, naime, prostor za oglašavanje. Oglašivači mu plaćaju 320 dolara dnevno da on ili jedan od njegova tri radnika na glavi nosi logo tvrtke koja ih je unajmila.
'Doista privlači pažnju', kaže Brandon. 'Prvi put u životu netko mi je u restoranu prišao i rekao da sam ja onaj ćelavi tip kojeg su vidjeli na YouTubeu', kazao je.
Brandon ima tri kolege. Kad rade, prate ih dvije glumice koje mašu zastavama kako bi promovirale tvrtku. S njima je još i glumac u pripijenom odijelu, piše Oddity central. 'Oni privlače pažnju ljudi na ćelavca', slikovito objašnjava Brandon.
>> Izmislili mirise kojima vas tjeraju da trošite još više!
Pokatkad su s njima i kamere. 'Kad ljudi vide kamere, postanu znatiželjni i pitaju me što se događa, što mi je to na glavi', kaže. Za svakog klijenta Brandon i njegov tim prave novu privremenu tetovažu. 'Usavršili smo ih do te mjere da su otporne na sve vremenske uvjete', kazao je.
Posao planira proširiti i na druge gradove, jer zasad posluje samo u Austinu, u saveznoj državi Teksas.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka
-
Donosi Provjereno
Na adresu stigla iskaznica za dijete koja je šokirala roditelje: "Mene je toliko zgrozilo. S kojim pravom?"
-
Iz minute u minutu
Domovinski pokret slikao se ispod velikog križa i oglasio o SDSS-u: Spominju i stijene i žene