Nadaju se cijelom kosturu

Na Uralu pronađen dio kosti koji bi mogao pripadati dinosauru

Pretpovijesni 'okrunjeni krokodilski' dinosaur pronađen je na području Urala.

Postoji nada da se 'cijeli kostur' Estemmenosuchusa uralensisa, nalazi u blizini grada Ochyor, piše Siberian Times.

Pročitajte i ovo Pronađeni ostaci ljudskog kostura - 2 Radi se identifikacija Šok kod Okučana: Čistio šikaru pa pronašao ljudski kostur Ilustracija Radnici se šokirali Pronađeni ljudski kosturi, na jednom i dijelovi odjeće

Fosilne kosti pronađene su na području strme padine planine Kokul, 475 kilometara sjeveroistočno od Yekaterinburga. Ustanovljeno je da pripadaju tužnom stvorenju koje je hodalo planetom prije 267 milijuna godina.

Znanstvenici su otkrili ključnu kost i lopaticu ranih svejeda therapsida, najpoznatijima po svojim rogovima oblikovanim poput trube. 'Pronašli smo dijelove kostura 19. travnja', rekao je Konstantin Dobryanskikh, ravnatelj geološkog muzeja razdoblja perm.

Ovo je razdoblje bogato fosilima, a sada je prvi puta lociran 'okrunjeni krokodil' te se to smatra uzbudljivim otkrićem koje potencijalno dovodi do novog znanja o ovoj davno izumrloj vrsti.

'Na naše iznenađenje, vidjeli smo djelić kosti. Planina Kokul je poznata po otkrićima velikih brojeva fosiliziranih ostataka iz doba perma, ali ostaci dinosaura još ondje nisu bili pronađeni. Nadamo se da ćemo otkriti cijeli kostur', uzbuđen je Dobryanskikh.

Dvije vrste ovog stvora su već ientificirane - Estemmenosuchus uralensis i Estemmenosuchus mirabilis, oboje na području Urala. Različiti su po veličine, obliku i lubanji te obliku kostiju.