Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Lidl - prvi trgovački lanac koji je dosegnuo 10 milijuna Facebook fanova

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Trgovački lanac s najvećom europskom

društvenom mrežom

Pročitajte i ovo PR Oglas Lidl i udruga Palčići uručili vrijednu donaciju KBC-u Zagreb Ilustracija Ocjena zaposlenika Ovo su najbolji poslodavci u Hrvatskoj, jedna vrsta kompanija napravila je znatan skok na ljestvici

Zagreb, 23. travnja 2014. godine – Lidl je 27. veljače 2014. godine dosegnuo brojku od ukupno 10 milijuna Facebook fanova, u svim zemljama u kojima ima otvorene Facebook stranice. To potvrđuju rezultati studije „Lidl Now #1 European Food Retailer on Facebook“ koju je objavila agencija za monitoring društvenih mreža „Socialbakers“.

Lidl je svoje međunarodne aktivnosti na društvenim mrežama započeo u rujnu 2011. godine pokrenuvši Facebook stranice u 7 pokusnih zemalja u kojima posluje, među kojima je, uz Hrvatsku, i Velika Britanija, Irska, Nizozemska, Rumunjska i Finska. Prvu Lidlovu Facebook stranicu otvorila je Njemačka, a ostale Facebook stranice otvarale su se postupno sve do travnja 2013. godine kada je otvorena i posljednja. Lidl danas broji ukupno 26 korporativnih Facebook stranica i Facebook zajednicu od ukupno 10,2 milijuna fanova. Prosječni doseg svih aktivnih Facebook stranica iznosi 5,9 posto, a nakon 2,5 godine aktivnog sudjelovanja na društvenoj mreži, Lidl u Europi zauzima prvo mjesto među trgovačkim lancima i drugo mjesto u svijetu.

Lidl u Europi nije vodeći samo prema broju fanova, nego i prema najvećoj interakciji fanova (tzv. Engagement) te prema najvećem broju odgovorenih upita kupaca. Cjelokupno istraživanje „Socialbakers“ dostupno je na: http://www.socialbakers.com/blog/2134-infographic-lidl-1-european-food-retailer-on-facebook.

„Facebook se u posljednjih 2,5 godine za Lidl razvio u jedan od važnijih komunikacijskih kanala po pitanju korporativnih komunikacija“ , kaže Andreas Brückner, predsjednik uprave agencije za društvene mreže MRM Worldwide. „Uspjeh na društvenim mrežama govori koliko dosljedno i s visokom profesionalnošću Lidl pristupa društvenim mrežama. Lidl društvenu mrežu Facebook ne koristi samo kao komunikacijski kanal kojim prenosi reklamni materijal već ga koristi i kako bi otvoreno i transparentno komunicirao s
kupcima.“ Putem različitih nagradnih igara i natječaja, Lidl potiče svoje fanove na aktivno sudjelovanje. Rezultat toga jest i razvoj novih proizvoda koji su pronašli svoje mjesto na policama Lidla (tzv.Crowdsourcing) te provedba raznih društveno odgovornih aktivnosti (tzv.Crowdfunding).

„Lidl posebnu pažnju pridaje mišljenju svojih kupaca i fanova, što je uz razne sadržajne inovacije jedan od razloga za njihov uspjeh po pitanju interakcije s fanovima (tzv. Engagement)“, nastavlja Andreas Brückner. „U budućnosti će se Facebook aktivnosti također fokusirati na inovativnost, transparentnost i interakciju s fanovima.“

Lidl Hrvatska Facebook stranica

Tvrtka Lidl Hrvatska svoju prisutnost na Facebooku započela je kao jedna od pokusnih zemalja u rujnu 2011. godine. U samo godinu dana stranica je okupila prvih 100.000 fanova te se danas ubraja među top 5 najbrže rastućih Facebook stranica u Hrvatskoj. Facebook stranica Lidl Hrvatska, prema broju lokalnih fanova i snazi brenda, danas je među prvih pet stranica u Hrvatskoj. Lidl Hrvatska na Facebooku danas broji gotovo 240.000 fanova.

O agenciji MRM

Kreativnost, tehnologija i performansa – MRM je agencija za društvene mreže čiji je fokus na interakciji između kupaca i klijenta. Agencija razvija strategije i koncepte, inovativne ideje za aktivnosti na društvenim mrežama te mobilni marketing. Razvija nove aplikacije, online portale, CRM sustave razna tehnička rješenja te koordinira mnoge internacionalne kampanje. Agencija sa sjedištima u Frankfurtu, Düsseldorfu i Berlinu broji više od 200 zaposlenika u 28 zemalja te pripada McCann grupaciji. MRM Njemačka je krovna agencija koja provodi dio aktivnosti na društvenim mrežama Lidla.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene