Radi smanjenja emisije metana

KORAK DO CILJA: Znanstvenici u borbi protiv podrigivanja ovaca

Novozelandski znanstvenici pokušavaju razviti pasminu ovaca koja manje podriguje kako bi se time smanjila znatna emisija metana i zaštitio okoliš od stakleničkih plinova koje proizvode te životinje.

U Novom Zelandu metan koji emitira 30 milijuna ovaca ali i druga goveda odgovoran je za trećinu emisije stakleničkih plinova te zemlje. Znanstvenici su u petak objavili kako su korak bliže cilju jer su utvrdili da je sastav mikroba u želucu životinja odgovoran za količinu proizvedenog metana.

Rezultati istraživanja znanstvenika s novozelandskog istraživačkog instituta i američkog državnog instituta za genom objavljeni su u časopisu Genome Research.

Premijer koji tvrdi da će njegova CRNA MAGIJA odbiti natprirodne napade

'U okviru istraživanja korištene su mogućnosti sekvenciranja i analize podataka koje pruža američki institut kako bi se pratila pojava, učestalost i ponašanje gena metanogena kod ovaca koje emitiraju različite količine metana u stadima na Novom Zelandu', navodi voditelj istraživanja Graeme Attwood s novozelandskog instituta.

Metan u želucu životinja proizvode mikrobi nazvani metanogeni.

Razlike su pokazale kako je moguće u budućnosti selekcionirati i izdvojiti pasmine ovaca koje proizvode manje metana.

U okviru istraživanja nastoje se razviti pasmine ovaca koje proizvode manje metana, uz zadržavanje ili poboljšavanje kvalitete njihove vune i mesa i sposobnosti razmnožavanja. (Hina)