Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Zahtijevaju pažnju

I virtualne djevojke postaju nervozne kad ih se zapostavi

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nova igrica na japanskom tržištu osvojila je mladiće koji ljubav traže u virtualnom svijetu.

Japanski grad Atami pronašao je novi način kako povećati broj turista, privlačeći mlade muškarce i njihove virtualne djevojke. Fokus njihove pažnje mali je crno bijeli trg na kojem zahvaljujući posebnom softwareu 'oživljava' predmet njihove pažnje.

Pročitajte i ovo Ilustracija Tragedija u Zadru Strašna nesreća! Djevojka (22) motorom udarila u Kopnena vrata, na mjestu je preminula Ilustracija Tijekom radova Djevojka pala sa skele na zagrebačkom samostanu: "Čuo sam udarac i ljude kako su vikali"

'Pogledaj, kao da sam u slici s njom', rekao je 23-godišnji Shu Watanabe koji na iPhoneu ima sliku sebe sa svojom virtualnom djevojkom Rinko, nasmiješenom školarkom. Ona je zapravo digitalna, ali teško je to reći Watanabeu ili drugim obožavateljima igre 'Love Plus', simulaciji romantičnog sastanka.

>> Ljudi će se zaljubljivati u robote

Njezini kreatori iz tvrtke Konami Digital Entertainment, dugo su uzbuđivali mladiće opsjednute visokom tehnologijom poznatima kao 'otaku', tako što im dopuštaju potjeru za virtualnim djevojkama u alternativnom svemiru njihovih digitalnih snova, piše Disovery News.

Hit video igrica dospjela je na naslovnice medija kada se 27-godišnji Japanac poznat kao 'Sal 9000' vjenčao sa svojom virtualnom djevojkom Nene Anegasaki prošle godine, a vjenčanje je preko interneta gledalo nekoliko tisuća ljudi.

U posljednjem izdanju igre, kreatori su otišli korak dalje i udružili se sa stvarnim gradom - Atamijem. Ondje su izabrali 13 romantičnih lokacija koje se mogu spojiti s likom Rinko ili njezinim prijateljicama tinejdžericama Manakom i Nene, koje umjesto školske odore na sebi imaju oskudnu ljetnu odjeću.

Love Plus u prodaji je nekoliko mjeseci, ali samo na japanskom tržištu. Najpopularnija je to igra s prodajom od 430.000 kopija prema istraživačkoj firmi Enterbrain. Ova igra ide korak dalje od drugih, njoj sličnih, budući da traži uspjeh u dugoročnoj vezi. 'U konvencionalnim ljubavnim igrama, kako ste se penjali na viši stupanj tako se djevojka u vas zaljubljivala i na taj bi vas način primila za svog dečka ili vam izrazila ljubav', rekao je Kunio Ishihara, glasnogovornik Konamija.

'Ali igrači Love Plusa su u scenariju u kojem su oni srednjoškolci koji su već u vezi s jednom od virtualnih djevojaka. Cilj je vidjeti koliko dobri možete biti prema njoj kako bi izgradili vezu', dodaje Ishihara. U igri Love Plusu, sve se odvija u stvarnom vremenu, pa igrači na taj način svoj pravi život posvećuju djevojci. To znači da ona može postati nervozna kada je se zapostavi te da zahtjeva pažnju kada se ne osjeća dobro.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene