Obavijesti Video Pretražite Navigacija
SuperBowlCroatia

HTZ i Httpool učinkovito komunicirali s Amerikancima i osvojili prestižnu nagradu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Na ovogodišnjem City Nation Place forumu održanom u Londonu 4. i 5. studenoga Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uz podršku Httpoola proglašena je pobjednikom u kategoriji "Best Usage of Social Media".

Kampanja #SuperBowlCroatia osvojila je u snažnoj konkurenciji prvo mjesto kao najbolji primjer učinkovite prakse u razvoju strategije za brending destinacija. Ova kampanja postala je "skrivena" zvijezda oglašavanja na ovogodišnjem finalu američkog Super Bowla.

Pročitajte i ovo Nagrada Nove TV - 1 Nova nagrada Nova TV dobitnica je certifikata Equal Pay Champion: "U društvu smo kompanija koje provode pozitivne promjene" Slika nije dostupna Objavljeni podaci U Hrvatskoj u srpnju gotovo 2,5 milijuna dolazaka turista, HTZ otkrio iz kojih zemalja ih je najviše došlo

The City Nation Place Awards svake godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga i brand managementa koji odabiru najefikasniju i najbolje provedenu marketinšku strategiju koja potiče promociju turizma gradova ili regija.

Premijer na Jadran pozvao Bondovu djevojku

Pobjednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Httpoola iskoristila je priliku tijekom rekordne gledanosti Super Bowl utakmice u Sjedinjenim Američkim Državama. Budući da treneri obaju američkih timova koji su nastupili u finalu imaju hrvatske korijene, HTZ je uz podršku destinacijske brending strategije Httpoola promovirao putem američkog Twittera atraktivnu hrvatsku destinaciju: najbolji "selfie" tijekom utakmice finala osvojio je besplatan posjet Rovinju!

"Primarni cilj kampanje bio je predstaviti Hrvatsku kao primamljivo turističko odredište među građanima SAD-a", istaknula je Tina Jukić, direktorica sektora oglašavanja Hrvatske turističke zajednice. U roku od 12 sati prikupljeno je više od 300 "selfia" koji su koristili hashtag #Croatia i hashtag #SuperBowlCroatia, priključilo se 1.300 novih followera te je zabilježeno ukupno 13.290 interakcija. Interesantno je i to da je trener pobjedničke momčadi dobio poziv da se "vrati kući", u Hrvatsku.

TURIST KOJI JE ODUŠEVIO HRVATSKU 'Stižemo uskoro - i očekujte nastavak'

"Ova uspješna kampanja jasno pokazuje kako integriranje društvenih medija u destinacijsku brand strategiju postaje važan cilj koji može postići izvanredne rezultate", rekao je Timotej Gala, izvršni direktor za srednju i istočnu Europu tvrtke Httpool.

Priča o "selfie" natjecanju objavljena je i u članku magazina Forbes čime je postala jedna od uspješnica Twitter oglašavanja.

Više o City Nation Place Awards pročitajte - ovdje

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene