Obavijesti Video Pretražite Navigacija
50 milijuna pregleda

Dirljiva reklama koju svi dijele: Ne iznenadite se ako i vama suze na oči krenu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Autori reklame su nam pružili novu šansu da se zamislimo i izvučemo najbolje iz sebe.

Dirljiva kanadska reklama snimljena u ime tvrke Canadian Tire i objavljena u kolovozu na YouTubeu, postala je uvjerljivo najgledaniji video na svijetu unatrag desetak dana, sve otkako su je primijetili korisnici društvene mreže Facebook i počeli je nemilice dijeliti.

Pročitajte i ovo Jean-Luc Blachon na konferenciji za medije otkrio ih tužitelj Jezivi novi detalji u slučaju pronalaska ostataka dječaka Emilea, stanovnici su to mjesto počeli nazivati ukletim Pronađeni ostaci nestalog dječaka je li ubijen? Novi detalji u slučaju pronalaska malenog Emilea: "Nikada ne bi otišao sam na mjesto gdje su ga pronašli"

Reklama nazvana "Wheels" je od 18. veljače do danas samo na toj platformi skupila preko pedeset milijuna pregleda, što samo svjedoči tome da je poruka autora potpuno pogođena i dobrodošla u ovome moru crnih priča kojima smo svakodnevni izloženi.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene