Grupa Hansgrohe među najboljim svjetskim tvrtkama za dizajn


AXOR je na ISH sajmu instalacija, sanitarija i grijanja, u Frankfurtu predstavio AXOR Uno, novu kupaonsku kolekciju koja je nastala u suradnji sa studiom Phoenix Design iz Stuttgarta. Puristički su oblici te konstrukcijska dosljednost glavne odlike kolekcije koju karakterizira jednostavnost, radikalno reducirani dizajn i savršena funkcionalnost.

Na ceremoniji dodjele nagrada u Münchenu, međunarodni je žiri od 59 stručnjaka ocjenjivao čak 5.575 proizvoda iz 59 zemalja, a AXOR se našao u društvu njih 75 koji su nagrađeni zlatnom medaljom za izvanrednu kvalitetu dizajna, izrade, ekološke osviještenosti, funkcionalnosti i inovativnosti.

AXOR-ov puristički dizajn i jednostavnost korištenja čine miješalice za umivaonik neporecivo impresivnima. Kupaonski sustav miješalica za umivaonike, tuševe i kade, s odvažnom i beskompromisnom redukcijom oblika, u kombinaciji s funkcionalnošću, rezultira dizajnom koji je čist i bezvremenski.“ – istaknuo je žiri u ocjenjivanju AXOR Uno Zero i AXOR Uno Select miješalica.

Cilindrični je oblik princip dizajna kolekcije AXOR Uno. Geometrijski su elementi s prenaglašenim proporcijama u „zlatnom rezu“ precizno međusobno spojeni. Rukovanje AXOR Uno miješalicama je smanjeno na bitno: tijek se vode pokreće ili zaustavlja pritiskom na tipku „Select“, okretanjem takozvane „Zero“ ručice ili podizanjem ergonomski oblikovane „Loop“ ručice.

Ostvaren na najvišim tehnološkim razinama, AXOR Uno je suština purizma: čist, minimalistički, suptilan. Ova kolekcija utjelovljuje najfascinantnije oblike purizma, kako u obliku, tako i u funkciji. Osnovni je faktor naša obaveza da isporučimo savršenstvo u dizajnu, umjetničkom radu i funkcionalnosti.“ – izjavila je gospođa Silke Giessler, voditeljica marketinga robne marke AXOR.

Trenutno na rang listi Međunarodnog foruma za dizajn (iF), u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, Grupa Hansgrohe, s robnim markama AXOR i hansgrohe, pozicionirana je na visokom 6.mjestu između 2000 kompanija. Tvrtka iz Schiltacha specijalizirana za sanitarnu opremu s 1040 bodova, nadmašila je svjetski poznate robne marke poput: APPLE-a, DAIMLER-a, AUDI-a, BMW-a, SIEMENS-a, BOSCH-a, HP-a, LENOVO-a...