Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Tema dana

Jeste li ikad dobili povrat novca ili ispriku za manjkavu uslugu?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju, na građane Lijepe naše počet će se primjenjivati niz europskih propisa, što uključuje i povrat novca za manjkave usluge.

Prema nedavnoj preporuci nezavisnog odvjetnika pri Sudu pravde Europske unije Niile Jääskinena, željeznički bi prijevoznici putnicima trebali biti dužni vratiti dio novca potrošenog na kupovinu karte čak i kada su vlakovi otkazani ili kasne zbog 'više sile', primjerice lošeg vremena.

Pročitajte i ovo Sudar vlaka i kamiona u Češkoj Očevid u tijeku VIDEO Sudar vlaka i kamiona u Češkoj: Jedna osoba poginula, više ozlijeđenih Ilustracija oluja ishe "Dočekali dan na krivom odredištu": Oluja izazvala kaos u zračnom prometu, poginule dvije osobe

Prema preporuci, o kojoj će u sljedećem razdoblju raspravljati spomenuti Sud pravde EU, putnicima bi se trebalo isplatiti do polovice iznosa cijene karte.

>> Kraj smjene: Strojovođa otišao kući, a putnici čekali sat i pol da dođe drugi

Postane li ova preporuka pravilo, odnosit će se i na hrvatske putnike, s obzirom da bi Lijepa naša 1. srpnja trebala ući u članstvo EU.

U Europi je već ranije donesen propis prema kojemu su avioprijevoznici putnicima dužni plaćati penale za kašnjenja aviona. Povrat novca za manjkavu uslugu može iznositi do 600 eura, a u slučaju izgubljene prtljage iznos odštete može dosegnuti i više od tisuću eura.

Jeste li ikad dobili povrat novca ili ispriku za manjkavu uslugu?

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene