Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Život im je u fotografijama na Instagramu, ali nikada nisu čuli za Kodak

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
VIP ATRAKCIJA NA WMF-U

Za manje od dva desetljeća vodit će svijet, oni su isti, ali drugačiji. Posjeduju nove socijalne vještine koje su njihovim mamama i tatama nezamislive, kao i poslovi kojima će se uskoro baviti. Oni su Generacija Z naučena na virtualan svijet koji je za njih od jednake važnosti kao i onaj u kojem se fizički nalaze, na glazbu u oblaku, na pametne telefone, na broadband internet u džepu...

Pročitajte i ovo PR DIGITALNA EKONOMIJA OMOGUĆUJE VIPNETU NOVE MODELE RADA S FREELANCERIMA Prvi #DigitalniNomadi meetup okupio brojne domaće digitalne stručnjake PR VIP Nova ponuda za starije od 60 godina

Oni su predvodnici masivne promjene uhodane medijske paradigme, mladi ljudi, generacija '95. koja preko noći mijenja svoje preferencije, bez lojalnosti prema brendovima, ali s nepogrešivo visokim zahtjevima prema onima s kojima žele imati posla. Onaj tko će htjeti zadržati korak s njima, morat će naučiti kako - imati hrabrosti staviti na stranu uhodan i siguran način razmišljanja i komunikacije, prihvatiti rizik i skočiti na glavu u ovaj izazovan i promjenjiv svijet.

U takvom svijetu „najriskantnija stvar koju možete učiniti je igrati na sigurno“. Ovo je poznata rečenica Larsa Samuelsona, Danskog virtuoza za komunikaciju i direktora digitalne strategije u Grey EMEA timu, koji će u subotu, 20. rujna u 15:30 u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala održati jedno od najprovokativnijih predavanja o Generaciji Z i drastičnoj promjeni pravila komunikacije i brandinga koju ona donosi.

Kako se povezati s pripadnicima Generacije Z i zadovoljiti njihov ukus saznajte idući Weekend uz Larsa Samuelsona i Vipnet u dvorani Vikendica.
 

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene