Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Da li je legalno preskakati reklame?

'U tijeku je bitka za budućnost televizije'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kompanija Dish Network omogućila je svojim korisnicima automatsko preskakanje reklama prilikom reprodukcije snimljenih filmova, serija i emisija što se nije svidjelo velikim TV mrežama koje su odmah podigle tužbu

Jedna od opcija koju bi većina ljudi voljela koristiti jest mogućnost preskakanja reklama tijekom filmova i serija koje uništavaju uživanje u njihovu gledanju te često predugo traju.

Pročitajte i ovo Ilustracija sve završilo na sudu Bizarna drama bivših ljubavnika: "Bacio je moje testise. Stajali su u staklenci pored jaja u hladnjaku" Ilustracija Tko je krivac? Slavonski gradovi nisu uspjeli isporučiti važan regionalni projekt: Sada moraju platiti 1,46 milijuna eura odštete

Satelitska kompanija iz SAD-a Dish Network pronašla je rješenje za ovaj problem – u svoj digitalni videorekorder (DVR) implementirali su opciju Auto Hop koja, prilikom reprodukcije snimljenog sadržaja, automatski preskače reklame tako da korisnici mogu u miru uživati u filmovima, emisijama i serijama, bez da ih prekidaju reklame.

James L. McQuivey, analitičar iz Forrester Researcha rekao je novinarima NY Timesa da je Dish ovim potezom želio zadovoljiti svoje korisnike, no taj se potez nije svidio oglašivačima i velikim TV mrežama (Fox, NBC i CBS) u SAD-u koji su odmah podigli tužbe protiv ove kompanije.

Na CNN-u kažu da je ovime započela bitka oko novog tehnološkog alata (mogućnost preskakanja reklama), ali na neki način ovime je započela 'bitka oko budućnosti televizije i načina na koji je gledamo'.

Naime, velike TV mreže smatraju da je Dish Network prekršio njihova autorska prava tako što im je, onemogućivši prikazivanje reklama putem njihove DVR usluge, uskratio tradicionalan način zarade od reklamiranja. Iz Disha kažu da su ljudi i do sada preskakali reklame na svim TV emisijama i filmovima koje su snimali, bilo na tradicionalnim videorekorderima, bilo na digitalnim sustavima za snimanje sadržaja, a njihova Auto Hop opcija samo je ubrzala taj proces.

'Korisnicima dajemo opciju koji su željeli i putem koje će imati veću kontrolu nad sadržajem kojeg gledaju', rekao je za CNN David Shull iz Dish Networka. Ipak, treba napomenuti da opcija preskakanja reklama postaje aktivna tek slijeći dan u jedan ujutro tako da će veliki broj korisnika pogledati snimljeni sadržaj u vrijeme dok još nije moguće preskakati reklame.

Bit će zanimljivo vidjeti kakav će biti ishod ovih tužbi i hoće li sud zabraniti Dish Networku korištenje ove opcije koju su pozdravili korisnici njihove DVR usluge te bi takva odluka mogla biti važna za budućnost i sve buduće servise koji korisnicima namjeravaju omogućiti uživanje u snimljenom sadržaju bez ometanja dosadnih reklama.

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene