Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Najkorisniji savjeti

Ekskluzivno: Što vodeći svjetski stručnjaci kažu o budućnosti medija!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ekskluzivno vam novinarka Dnevnik.hr-a Darija Brnović iz Bukurešta donosi što vodeći svjetski stručnjaci kažu o budućnosti medija.

U Bukureštu se održava RoNewMedia, konferencija na kojoj su se okupili jedni od najvećih stručnjaka iz područja društvenih mreža, digitalnog marketinga, mobilnih aplikacija.

Pročitajte i ovo NATO Ciljevi su u Ukrajini NATO: "Pad ruskog drona u Rumunjskoj nije namjerni napad" Rumunjska policija, ilustracija POTRAGA ZA TIJELOM Strava u Rumunjskoj: Pronašli izgrizenu ruku kraj rijeke, doznali da je riječ o ubojici

Sally O´Rourke, energična je i karizmatična direktorica za područje Europe u Communispaceu i jedan od lidera kada je u pitanju full-service privatnih korisnika online zajednice te je u 12 je godina radila za velike kompanije poput Coca-Cole, Philipsa, Pepsi, Walmart, Castrol.... Ona tvrdi: 'Društveni mediji nisu dovoljni'.

Istraživanje koje je na oko 2.000 ispitanika provela njezina kompanija, je pokazalo da čak 62% ljudi ne komunicira o brendovima na društvenim mrežama, a njih svega 38% to radi. A čak njih 78% ne ostavlja svoje ocjene ili komentare o određenim proizvodima.

'Ljudi se pridružuju zajednicama na internetu ukoliko žele sudjelovati i povezati se s brandom. 63% ljudi je izbrisalo neke od prijatelja s te famozne liste što pokazuje da su ljudi sve oprezniji što i kome objavljuju. U školama diljem svijeta se uči djecu koliko je važno da paze što objavljuju na internetu i da su njihovi tragovi zauvijek prisutni.

Ne postoji tvrtka na svijetu koja neće na internetu dobro proučiti osobu koju namjerava zaposliti. Vjerujem da ćemo uskoro imati i specijalizirane tvrtke kojima ćemo plaćati da uklone naše neželjene tragove na internetu', kaže Sally O`Rourke.

‘Imati Facebook profil nije strategija’

Tvrtkama koje žele biti aktivne na društvenim mrežama savjetuje da uvijek zaposle najbolje i prave osobe za to, da krajnjim korisnicima daju ono nešto što oni ne mogu dobiti nigdje drugdje te da je važno da na društvenim mrežama kompanije imaju 'ljudsko lice'. 'Imati Facebook profil nije strategija. Organizacije moraju imati jasne strategije i znati koga žele slušati i koga žele informirati i zatim koristiti društvene mreže', kaže O`Rourke.

S time se složio i Microsoftov stručnjak i izvršni producent za MSN za Srednju i Istočnu Europu, Bliski Istok i Afriku Justin Dewhirst koji je podsjetio na riječi Fordovog direktora digitalnog oglašavanja.'Pogrešno je to što tvrtke smatraju da je socijalna strategija Facebook ili Twitter sami po sebi. To nije strategija. To je sredstvo za odašiljanje poruke', rekao je čelni čovjek digitalnog oglašavanja u Fordu Scott Kelly koji je toj kompaniji svojim idejama i radom privukao nevjerojatnih 60% više posjetitelja na društvenim mrežama stoga ne čudi da je Microsoftov Justin Dewhirst svih podsjetio na njegove riječi.

Koja je budućnost medija?

U Hrvatskoj, prema prošlogodišnjim podacima IAB-e, krovne udruge za digitalno oglašavanje, na digitalno oglašavanje otpada oko 7% ukupnog oglašivačkog tržišta. No ovo je tržište najbrže rastuće u regiji. Kada postotak pretvorimo u novac, procjena je da je na on line kampanje u 2010. godini utrošeno 132 milijuna kuna.

Hrvatsko digitalno oglašavanje konstantno raste i razvija se najbrže u regiji. A ubrzano se u svijeti mijenja i razvija svijet medija. Microsoftov Justin Dewhirst koji je, na konferenciji Ro New Medija u Bukureštu nazvao, svoju prezentaciju nazvao 'Budućnost medija'. 'Kada govorimo o digitalnim medijima toliko je izazova i mogućnosti pred nama pa sam se odlučio za ovaj naslov. Mi u Microsoftu uvijek razmišljamo o budućnosti medija i kako tehnologijama inspirirati ljude. Ne vrti se sve oko sadržaja i oglašavanja već i oko medija', kaže Dewhirst koji nije krio uzbuđenje zbog projekata koji se pripremaju u Microsoftovoj 'kuhinji'.

Zahvaljujući tabletima, laptopima i pametnim telefonima mi možemo biti online bilo kada, bilo gdje, a u Dewhirst je rekao da imaju brojne ideje koje će još više promijeniti naš svijet te da intenzivno rade na njima. Primjerice veliki digitalni paneli koji će se koristiti u domaćinstvima, ali i kao oglašivački prostori. 'Želimo da te tehnologije budu lako primjenjive, zabavne, jednostavne za korištenje.

'LinkedIn nije tako 'seksi' ali je tvrtkama korisniji od Facebooka i Twittera'

Danny Bermant osnivač je tvrtke Brainstorm Digital sa sjedištem u Londonu, kaže da on i njegov tim treniraju tvrtke kako da koriste društvene mreže da bi pridobili što više klijenata. Istaknuo je vrlo zanimljiv podatak, a to je da je LinkedIn čak 277% uspješniji od Facenooka i Twittera kada su u pitanju tvrtke i pridobivanje novih klijenata.

Evo najvažnijih savjeta koje je Bermant dao svima koji koriste LinkedIn.

1. Vaša fotografija na LinkedIn profilu neka bude kvalitetna i dobra jer je to prvo što ljudi vide.

2. Uz svoje ime i prezime uvijek stavite svoju trenutačnu funkciju i ono čime se bavite jer time ljudi odmah znaju čime se bavite.

3. Nabavite preporuke i imajte ih na svom profilu jer su one korisne jednako kao i u svakodnevnom životu.

4. Pozivnice vama nepoznatih ljudi ne morate izbjegavati već im odgovorite da vam je drago da su vas kontaktirali te kako im možete eventualno pomoći. Time upoznajete osobe i širite svoj krug te se radi o odličnoj prilici da tvrtka na taj način dalje promovira svoj brand.

5. Ukoliko pišete blog, članke - sve to objavite i na svom LinkedIn profilu.

6. Ukoliko stvarate vizualne sadržaje na profil možete stavljati i svoja videa za oko 30 dolara mjesečno, to je također odličan način za promociju branda.

7. LinkedIn events - kreirajte evente i pozivajte soje klijente, a ovo možete iskoristiti i kada tek lansirate svoj proizvod.

8. Profil vaše tvrtke na LinkedInu idealan je način za njezino promoviranje i usluga, odnosno proizvoda koje nudi

9. Važno je i da, ovisno o vašem ciljanom tržištu, na kojem vam je jeziku profil pa je važno i oko toga voditi računa.

10. Na LinkedInu uvijek možete vidjeti tko je sve posjetio vaš profil

11. Mislite globalno, djelujte lokalno - stara izreka i ovdje je vrlo korisna jer vaš profil i pristup morate prilagoditi zemlji u kojoj je vaše ciljano tržište

12. LinkedIn grupe su izvrstan način ra razgovor o području koje pratite, komunikaciju s klijentima, stvaranje veza te razmjenu zanimljivih postova i blogova.

13. Koristite InMail da biste se mogli obratiti ciljanim klijentima. Plaća se oko 25 dolara mjesečno, a time možete bilo kome poslati direktan mail iako niste 'povezani'.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene