Naime, ogromne reklame pojavile su se na početnoj stranici profila na Facebooku, jedna s lijeve strane, gdje se nalaze navigacijski linkovi za poruke, događaje i razne grupe, a druge su se nalazile u novostima s lijeve strane početne stranice profila.
Pročitajte i ovo
INTRIGANTAN SLUČAJ
FOTO Ovo je mjesto u novozelandskoj divljini gdje se skrivao otac s troje djece: "Vidjeli su stvari koje djeca ne bi smjela vidjeti"
Policajac ranjen u glavu
Policija ubila oca koji se godinama skrivao u divljini s djecom
opasna bolest
U Hrvatskoj potvrđen slučaj gube!
PRIVEDEN JE
Pokušaj ubojstva kod Zagreba! Djevojka (21) hitno prebačena u bolnicu
zločin u njemačkoj
Užasan napad! Izbo mladu ženu i njezino četvero djece, najmlađe ima tri godine. Policija pokrenula veliku akciju
Australski je list TechCrunch napravio članak o tome, a jedan od djelatnika na Facebooku ostavio je komentar kako te reklame nisu postavljene od strane Facebooka, nego su ili lažne ili rezultat nekakvog virusa, te da Facebook nikad ne bi stavio reklame te veličine na ta mjesta.
Međutim, kasnije je djelatnik Facebooka obrisao svoj komentar, a iz Facebooka se također ne oglašavaju o navedenom slučaju.
>> I beskućnici koriste Facebook
U međuvremenu, možemo samo špekulirati jesu li reklame prave ili lažne. Vjerojatno je djelatnik svoj komentar obrisao iz razloga što su u tvrtki oprezni da ne razgovaraju s medijima bez službenog dopuštenja.
Neki od razloga zašto bi reklame mogle biti istinite su sljedeći. Novi je Zeland jedno od Facebookovih 'omiljenih' mjesta za testiranje novih mogućnosti, prije nego ih službeno objave u SAD-u. Facebook također planira dodati više reklama u 'novosti'. Facebooku je pala i zarada od reklama, stoga mora osmisliti novu taktiku, a ovo je vrlo vjerojatno jedan od očajničkih i nespretnih pokušaja. Možda je, pak, sve ovo samo test. Možda Facebook samo istražuje učinak ogromnih reklama na malom tržištu, prije nego ih počne primjenjivati u cijelom svijetu.
Nicholas Carlson iz Business Insidera ovaj potez Facbooka komentirao je: 'Ako su ovi ogromni baneri na Facebooku stvarni, onda znamo koliko je očajna postala ova tvrtka'
Međutim, razlog za vjerovati da su ove reklame lažne vrlo je jednostavan. Ogromne i napadne reklame su uvijek bile nešto od čega je Mark Zuckerberg zazirao i što nije primjenjivao na Facebooku.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.