Tunguski meteorit

'Pronašao sam komade najvećeg meteorita koji je pogodio Zemlju!'

Ruski znanstvenik Andrej Zlobin tvrdi da je još prije 23 godine pronašao tri kamena za koje je uvjeren da su dijelovi Tunguskog meteorita. Nije jasno zašto je čekao do danas s objavom svog pronalaska.

Jedan ruski znanstvenik izjavio je da je otkrio dijelove najvećeg nebeskog tijela koji je pogodilo Zemlju u zabilježenoj povijesti, iako je čekao 23 godine prije nego što je izašao u javnost s tim otkrićem, javljaju ruski mediji.

Pročitajte i ovo Prizori nakon eksplozije u elektrani Uzrok nepoznat VIDEO/FOTO Eksplozija u elektrani u Rusiji: Traga se za nestalima, 18 ljudi ozlijeđeno, troje u teškom stanju Ilustracija Regija Samara Eksplozija na mostu u Rusiji: Sumnja se na podmetnutu bombu, promet u blokadi

Tri kamena koje je pronašao Andrej Zlobin iz Državnog geološkog muzeja pri Ruskoj akademiji znanosti u središnjem Sibiru mogli bi biti dijelovi takozvanog Tunguskog meteorita koji je eksplodirao nad tim područjem 1908. godine.

>> VIDEO Asteriod sigurno prošao kraj nas, takav je 1908. pao na Zemlju!

Iako je eksplozija Tunguskog meteorita bila tisuću puta snažnija od nuklearne bombe koja je uništila Hirošimu 1945., znanstvenici nisu uspjeli pronaći nebesko tijelo koje je to prouzročilo.

Prema teorijama, moglo se raditi o eksploziji ledenog asteroida ili kometa u atmosferi koji je zatim ispario bez traga.

Međutim, Zlobin tvrdi da je pronašao tri fragmenta nebeskog tijela tijekom ekspedicije 1988. na području na kojemu se dogodila eksplozija. Našao ih je u plićaku rijeke Hušmo i oni navodno po sebi imaju tragove koji ukazuju na to da su prošli kroz atmosferu.

Uzorci, koji još uvijek čekaju kemijsku analizu, bili su spremljeni na sigurnom do 2008. godine, rekao je Zlobin ne navodeći razloge.

Čak i ako bude potvrđena njihova veza s Tunguskim metoeritom, uzorci neće nužno pobiti teoriju o ledenom kometu jer je jezgra kometa mogla sadržavati mala kamena tijela, a proračuni pokazuju da je Tunguski meteorit imao gustoću usporedivu s onom jezgre Halleyjeva kometa, koji se sastojao od leda i prašine. (Hina)