Po prvi put

Skupina odbjeglih zvijezda velikom se brzinom kreće prema Zemlji

Galaksija M87 izbacila je jato zvijezda koje se velikom brzinom kreću prema Zemlji.

Jato zvijezda koje se brzinom od 3 milijuna kilometara na sat kreću prema Zemlji, neće udariti u naš planet, već će otploviti kroz prazninu između galaksija, tvrde u Harvard-Smithsonian Centru.

Pročitajte i ovo Prometna nesreća na autocesti kod Karlovca - 4 Kod Karlovca Objavljeni strašni detalji nesreće na autocesti: Vozač ispao iz automobila i pao s vijadukta od 15 metara Ilustracija Tragedija u susjedstvu Jurio Lamborghinijem da bi se snimio za YouTube: Ubio je dječaka (5) i ozlijedio njegove sestru i majku

Ovo zvjezdano jato nazvano je HVCG-1, a astronomi nisu sigurni zašto je izbačeno toliko velikom brzinom. Jedna je mogućnost da je galaksija imala dvije super masivne crne rupe u svojoj jezgri kojima su se zvijezde previše približile. Crne rupe su potom izbacile ovo jato poput praćke.

Te crne rupe stvorene su prije mnogo godina sudarom dvije galaksije koje su se spojile u jednu. A ista sudbina očekuje i Mliječnu stazu kada se sudari s Andromedom.

Jeste li znali za ove nevjerojatne činjenice o svemiru?!

HVCG-1 su otkrili astronomi koji proučavaju galaksiju i u početku su mislili da je njihova brzina rezultat neke pogreške. Oni već godinama prate galaksiju M87 i prostor oko nje, dok računalo analizira podatke jata i potom šalje uzbunu astronomima ako su podaci neobični.

Međutim, istraživači su prilično iznenađeni kada su otkrili da njihovo posljednje otkriće zapravo nije greška.

'Astronomi su i ranije nailazili na odbjegle zvijezde, ali ovo je prvi put da smo naišli na cijelo jato', rekao je Nelson Caldwell iz Centra za astrofiziku.