Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Pitanja na razgovoru za posao

Iz Googlea PRIZNALI OVO!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Googleovi 'brainteaseri' postavljaju se samo kako bi se kandidati za posao tijekom intervjua osjećali pametnije.

Internetom godinama kruže primjeri pitanja koja Googleovci postavljaju kandidatima tijekom razgovora za posao koja, osim klasičnih pitanja o ambicijama, obrazovanju i slično, uključuju i brojna zanimljiva i čudna pitanja za koja se često čini da je teško ili nemoguće pronaći pravi odgovor.

Pročitajte i ovo Ilustracija nepravomoćno Službenica godinama nije dolazila na posao u ministarstvo, a uredno joj isplaćivali plaću: Sud joj naredio da vrati novac Ilustracija Ocjena zaposlenika Ovo su najbolji poslodavci u Hrvatskoj, jedna vrsta kompanija napravila je znatan skok na ljestvici

Npr. neka od takvih pitanja su 'Koliko loptica za golf može stati u jedan školski autobus', 'Koliko bi naplatili pranje svih prozora u Seattleu', 'Dizajnirajte plan evakuacije za San Francisco' i brojna druga koja su često iznenadila/zaprepastila one koji su se prijavili na razgovor za posao u ovoj kompaniji.

Otkrijte jeste li dovoljno pametni za rad u Googleu!

U Googleu ovakva pitanja zovu 'brainteaserima', a kako prenose na The Atlanticu, Laszlo Bock iz Googlea u nedavnom je intervjuu rekao da su takva pitanja potpuno beskorisna i na temelju odgovora kandidata na takva pitanja ne može se saznati apsolutno ništa o njihovim sposobnostima, odnosno ne može se predvidjeti hoće li biti dobri zaposlenici. 'Takva su pitanja potpuni gubitak vremena', priznao je Bock i dodao da je njihov jedini smisao taj da se kandidati na intervjuima za posao osjećaju pametnijima.

Umjesto takvih besmislenih pitanja, Google se sada sve više orijentira na klasična intervjue s potencijalnim zaposlenicima, odnosno na 'bihevioristički pristup intervjuima' u kojima pitaju kandidate da im opišu vrijeme i način na koji su riješili složene probleme.

Dakle, iako odgovori na ovakva pitanja pokazuju snalažljivost (npr. na Business Insideru kažu da je na odgovor o cijeni za pranje svih prozora u Seattleu snalažljivi kandidat rekao da bi naplatio 10 dolara po prozoru), a možda i inteligenciju kandidata za razgovor za posao, oni ne mogu garantirati da će netko tko je uspješno odgovorio na ova pitanja biti odličan zaposlenik tako da se i Google više okrenuo klasičnim metodama intervjua prilikom zapošljavanja.
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene