Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Slažete li se?

Facebook je postao predosadan...

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Niste više toliko zainteresirani za objave vaših prijatelja ili članova obitelji na Facebooku kao što ste to bili prije? Ako je tako, niste jedini: Prema novoj anketi Reutersa i istraživačke tvrtke Ipsos, otprilike jedna trećina korisnika Facebooka je prilično ravnodušna prema društvenoj mreži ovih dana, a čini se i da osjećaj nezainteresiranosti raste.

Istraživanje se najviše usredotočilo na potencijalnu zaradu od sadašnjih navika korisnika Facebooka. Prema anketi provedenoj na više od 1000 Amerikanaca, 80% korisnika Facebooka nikada nije kupilo proizvod ili uslugu koju su vidjeli na stranici, što znači da bez obzira na reklamne tehnike kojima se tvrtke služe kako bi ugrabile vaš novac, to jednostavno ne funkcionira.

Pročitajte i ovo Ilustracija Istraživanje Svaki peti radnik osjeća se diskriminiranim: Što rade poslodavci? Ilustracija Prevencija kao ključ Svaki treći dan od raka maternice umre jedna žena: Porazna činjenica jer može ga se spriječiti i liječiti

>> 'Facebook će nestati do 2020. godine'

Stoga ne čudi da je istraživanje pokazalo da su korisnici u dobi između 18 i 34 godine bili najaktivniji, dok samo 29% osoba starijih od 55 godina sebe smatra redovitim korisnicima.

Nažalost, ljudi koji provode puno vremena na mreži, često postaju žrtve 'zamora Facebookom' zbog čega sve rjeđe i rjeđe pregledavaju profile svojih vršnjaka ili prate što njihovi prijatelji objavljuju. Što vi mislite? Jesu li se vaše Facebook navike promijenile? Javite nam u komentarima.


 Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene