Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Što kažete?

Oprez: Na Facebooku nova pravila privatnosti!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Facebook je najavio nove pravila sigurnosti kojima veliki broj korisnika baš i nije zadovoljan.

Čak 32.000 Njemaca na prijedlog promjena postavki sigurnosti je odgovorilo 'Odbijam promjene!'.

Kako zadovoljiti i oglašivače i korisnike? I imati kvalitetne sigurnosne postavke koje koriste i jednima i drugima - godinama čelnici Facebooka pokušavaju napraviti što kvalitetniji pristup da bi svih zadovoljili.

Tako će se u budućnosti 'Postavke privatnosti' zvati 'Pravila za korištenje podataka'. Do sada je bio slučaj da kada koristite neku aplikaciju, ona automatski ima pristup samo vašim sadržajima i informacijama. No od sada, kada vaši prijatelji koriste neku aplikaciju, ona ima pristup i vašim podacima. Tako će aktivnosti vaših prijatelja u nekim situacijama otkriti vaše osobne podatke, a za to im je do sada trebalo vaše dopuštenje, prenosi CNN.

Osim riječi 'korisnici' biti će i 'nekorisnici koji su u interakciji s Facebookom', što bi moglo značiti da Facebook želi proširiti svoja pravila i na one koji nemaju Facebook profil. A riječ 'Profil' zamijenjena je s 'Timeline'.

Facebooku je omogućeno da efikasnije blokira korisnike koji otvaraju više računa, a zbog oglašivača nova pravila zahtjevaju da korisnici redovito osvježavaju informacije na svojim profilima, no nije poznato kako Facebook to namjerava provjeravati.

Tvrtke se obvezuju da neće prodavati podatke o korisnicima nekim trećim osobama i moraju osigurati što jednostavniju odjavu korisnika s njihovih aplikacija. Nova pravila dobili su i developeri aplikacija koji će morati, na zahtjev Facebooka ili korsnika, brisati osobne podatke o korisniku i omogućiti efikasan mehanizam za to, piše CNN.

Facebook je korisnicima omogućio da prokomentiraju neke od ovih najavljenih promjena na njihovim stranicama. Zanimljivo, na Facebooku u Njemačkoj čak je 32.000 osoba napisalo 'Odbijam promjene!', prenosi CNN.

Kada će nova pravila stupiti na snagu još se ne zna jer Facebook prikuplja primjedbe i komentare korisnika diljem svijeta te će nakon svega donijeti i konačna pravila. Naravno, ne zaboravimo, da Facebook zarađuje upravo do prodaje naših osobnih podataka.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene