Vraća se za 19 godina

VIDEO Pogledajte koliko je blizu Zemlje prošao OVAJ asteroid

Asteroid koji su znanstvenici nedavno otkrili prošlog je tjedna prošao 'blizu' Zemlje i vjerojatno će se vratiti 2032. godine ali američka agencija za istraživanje svemira NASA kaže da nema opasnosti od sudara.

Asteroid poznat kao 2013 TV135 došao je na udaljenost od 6,7 milijuna kilometara od Zemlje u srijedu, objavila je NASA. Otkrili su ga 8. listopada znanstvenici iz Astrofizičkog opservatorija na Krimu u Ukrajini. Tijekom jednotjednog promatranja proračunato je njegovo kretanje a ti podaci govore da će se vratiti u blizinu Zemlje 2032. godine.

U NASA-i kažu da je mogućnost sudara u omjeru 1:63.000 . 'Drugim riječima vjerojatnost da će promašiti Zemlju je 99,998 posto', rekao je menager pri Odjelu za svemirska tijela koja prolaze pokraj Zemlje Don Yeomans. Asteroid je dug 400 metara.

Pročitajte i ovo Vesta, jedan od najvećih asteroida u Sunčevu sustavu, jednake je veličine kao angrit za koji se vjeruje da je izvor vode na Zemlji (Foto: NASA) Puno ranije nego što se mislilo Otkriveno: Kada se i kako voda pojavila na Zemlji Youtube screenshot 2002 AJ129 Nova potencijalna opasnost: Asteorid veličine Burj Khalife približava se Zemlji

>> Astronomi otkrili smrvljeni asteroid prepun vode

Program Spaceguard prati nebeska tijela koja prolaze pokraj Zemlje da bi otkrio predstavljaju li opasnost. Novi asteroid najnoviji je od ukupno 10.332 objekata koje je Spaceguard otkrio.