Znanstvenici razočarani

SAMI SMO. ZASAD U 93 susjedne galaksije nema inteligentnog života

U novoj studiji, astronomi su ispitali 93 obližnje galaksije u kojima su tragali za naprednim izvanzemaljskim životom. Međutim, nisu pronašli ono što su tražili.

U studiji su ispitane galaksije koje su imale najviše potencijala da se u njima pronađe život, budući da su emitirale najveće količine topline. Te je galaksije ranije ove godine prepoznao tim sa Sveučilišta Penn u SAD-u, piše RT pozivajući se na studiju objavljenu 15. rujna u časopisu Astronomy&Astrophisycs.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna ZNAČAJNO OTKRIĆE Svemir ima oko 2000 milijardi galaksija, deset puta više no što se dosad mislilo! Slika nije dostupna Procurio e-mail Na Wikileaksu otkriveno da i Papa nešto zna o izvanzemaljcima i da nam žele pomoći?

Nizozemski tim kojeg predvodi Nacionalni institut za radio astronomiju (ASTRON) koristio je napredne teleskope ne bi li identificirao izvore pojačane radijacije u nadi da će odrediti pokazuju li znakove napredne izvanzemaljske civilizacije.

Astronomi su eliminirali zvijezde galaksije, difuzne emisije maglice, i druge zvjezdane artefakate iz potencijalnih meta, ali su otkrili da bi emisije iz većine promatranih galaksija mogle biti objašnjene astrofizičkim procesima, kao što je generirana prašina i zagrijavanje masivnih zvjezdanih formacija.

Činjenice i fotografije zbog kojih ćete preispitati svoje čitavo postojanje

'Originalno istraživanje na Sveučilištu Penn već je ukazalo da su takvi sustavi veoma rijetki, ali nove analize pokazuju da je i ta tvrdnja precijenjena, te da napredne civilizacije tipa Kardashev Type III, ne postoje u lokalnom svemiru', rekao je Michael Garrett, profesor na Sveučilištu Leiden.

'Po mom mišljenju, invazija izvanzemaljaca uopće nije vjerojatna', kroz šalu kaže Garrett.

Kardasheva ljestvica koju je predložio ruski astronom Nikolai Kardeshev 1964. je hipotetska metoda koja može biti korištena da se mjeri razna tehnološkog napretka civilizacije temeljena na količini energije koju može koristiti.

Prema ovoj metodi klasifikacije, civilizacija tipa I koristi resurse koje ima na raspolaganju na svom planetu. Civilizacija tipa II koristi energiju dostupnu iz zvijezda, a tip III koristi energiju iz galaksije u kojoj se nalazi planet.

Garrettova tehnika koja putem teleskopa mjeri infracrvena emitiranja, mogla bi pomoći u identificiranju manje naprednih civilizacija prema Kardashevoj tipizaciji. Upravo to je namjera Garrettova tima i to je sljedeće što će proučavati.

'Malo je zabrinjavajuće što se čini da ne postoje civilizacije tipa III. To nije nešto što bismo predvidjeli iz fizičkih zakona koji dobro objašnjavaju ostatak fizičkog svemira', dodaje Garrett.

Takve civilizacije bi mogle biti mnogo više energetski efikasne, proizvodeći malo toplinskog otpada, što bi moglo biti izvan poimanja trenutačnih znanstvenih razumijevanja fizike.

'Važno je da nastavimo tražiti znakove izvanzemaljske inteligencije sve dok potpuno ne razumijemo što se događa', kaže Garrett.