Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Tegli se prema Mahi

Vlasnik: Sutra se putnici stradalog kruzera vraćaju kući

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Teglenje turističkog broda Costa Allegra, koji je zbog požara ostao bez pogona, nastavlja se u srijedu polagano u smjeru Sejšelskog otočja kamo treba stići u četvrtak ujutro odakle će tisuću putnika, a među njima i hrvatski državljani, biti zrakoplovima vraćeni u svoje domovine, objavio je vlasnik broda.

Kruzer Costa Allegra trebao bi biti dotegljen do 5.30 po srednjoeuropskom vremenu’, do otoka Mahe, rekao je kapetan kruzera Cosimo Nicastro za informativnu televiziju Sky TG24, ali vrijeme dolaska ovisi o meteorološkim uvjetima. Kompanija Costa Crociere, vlasnik broda, odlučila je otegliti kruzer putem duljim od 200 kilometara do najvećeg, ne i najbližeg otoka u arhipelagu.

Brod dug 188 metara sa 636 putnika i 413 članova posade isplovio je u subotu s otoka Madagaskar prema Sejšelima, a zatim je trebao put Omana i Egipta, no u ponedjeljak je na njemu izbio požar. Među pretežito talijanskim, francuskim i austrijskim putnicima je i šestero hrvatskih državljana.

Pročitajte i ovo Ilustracija crni praznici Užas na kruzeru! Putnici ispričali kako je izgledala drama koja je uslijedila: "Odmah sam osjetio mučninu u želucu" Ilustracija Restrikcije Mnogi gradovi više ne mogu izdržati: ''Ne možemo ih prisiliti da ih primaju, ali moraju znati da puno poslova ide ruku pod ruku s njima''

>> Sin joj 'zapeo' na Costa Concordiji, kći na Costa Allegri

Na brodu je i četvero djece mlađe od tri godine te osmero u dobi od tri do 18 godina. Kompanija Costa Crociere, kojoj je ovo druga nesreća u 2012., nakon tragedije kruzera Costa Concordia u Italiji s 25 mrtvih i sedam nestalih, priopćila je da organizira prihvat putnika i njihov povratak u domovine.

‘Šest stotina putničkih mjesta u zrakoplovima rezervirano je za povratak, kao i 400 hotelskih soba’, objavila je kompanija i dodala da će se ‘povratak odvijati prema hitnosti i u dogovoru s putnicima’. Putnici na brodu dobivaju pitku vodu i svjež kruh ‘helikopterskom dostavom koju je organizirala kompanija’, navodi Costa Crociere.

Međutim, veza satelitskim telefonom ograničena je najnužnije te je u srijedu teško dobiti pojedinosti o uvjetima na brodu, piše agencija AFP. Dodaje da su obitelji putnika i članova posade talijanskoj agenciji Ansa rekli kako ih je kontaktirala kompanija, no da oni ne mogu izravno uspostaviti vezu s rodbinom na brodu. (Hina)

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene