Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Promijenili visinu

Novi detalj oko kobnog leta MH17: Je li ovo razlog promjene kursa?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Posada zrakoplova trebala je Ukrajinu preletjeti na visini od 35.000 stopa, no ukrajinska im je kontrola leta rekla da se spuste na 33.000 stopa zbog gustoće zračnog prometa.

Pojavili su se i novi detalji o samoj ruti koju je odabrala posadasrušenog zrakoplova. Let MH17 na liniji Amsterdam-Kuala Lumpur u četvrtak je odabrao rutu nekoliko stotina kilometara sjevernije nego što je to bio slučaj dotad, a razlog se najvjerojatnije krije u snažnom grmljavinskom nevremenu koje se nadvilo nad područje uobičajenog prolaska, piše The Guardian.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Rušenje MH17 Ipak su bili svjesni dramatičnosti zbivanja: Putnik pronađen s maskom za kisik Slika nije dostupna Višemilijunske odštete Protiv Putina se sprema OGROMNA tužba, evo tko mu je 'za vratom'

'Čuo sam da su promijenili rutu zbog nekakvih pljuskova. Vjerujem da je riječ o grmljavinskim oblacima. U takvoj situaciji obično pitate kontrolu leta hoće li vas preusmjeriti lijevo ili desno, a onda od kontrole stiže odobrenje', rekao je predsjednik Europske udruge pilota Nico Voorbach.

Urednik časopisa o sigurnosti međunarodnog zračnog prometa, pilot Robert Mark, tvrdi da ruta malezijskog Boeinga nad Ukrajinom nije bila uobičajena za taj konkretan let. Usporedio je javno dostupne podatke o rutama u danima prije obaranja aviona i zaključio da se Boeing kretao gotovo 500 kilometara sjevernije. 'Ja vam kao pilot komercijalnih zrakoplova mogu reći da su meni dali ovakvu rutu, znajući što se događa u Ukrajini i na granici s Rusijom proteklih mjeseci, nema šanse da bih je ikada prihvatio', rekao je Mark.

Objavljeno što će biti s brojem leta MH17

Prema najnovijim informacijama posada zrakoplova trebala je Ukrajinu preletjeti na visini od 35.000 stopa, no ukrajinska im je kontrola leta rekla da se spuste na 33.000 stopa zbog gustoće zračnog prometa. Što je tek oko 300 metara od donje dopuštene granice ispod koje do tog trenutka komercijalnim prijevoznicima nad istokom Ukrajine uopće nije bilo dozvoljeno letjeti.

Nadležni iz Malaysia Airlinesa navode da je posada morala poslušati zapovijed kontrolora leta. Na izravno pitanje o nevremenu kao mogućem faktoru promjene rute operativni direktor Malaysia Airlinesa Izham Ismail odgovario je kako od pilota oborenog aviona u kompaniju nije stigla nikakva informacija koja bi ukazivala na to.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene