Misija Kepler

Potencijalno naseljvi: Otkrivena tri nova planeta nalik Zemlji

Jedan od otkirvenih planeta ima potencijal da postane planet koji je među dosadašnjim otkrićima najsličniji zemlji.

Pronađena su tri nova planeta, veličinom slična Zemlji, koja značajno pridonose povećanju brojke potencijalno naseljivih svjetova. Jedan od njih ima potencijal da postane planet koji je među dosadašnjim otkrićima najsličniji Zemlji.

Pročitajte i ovo Arheološka akcija u Sisku Istraživanje korita Kupe Arheološka senzacija u Sisku: "Nalazi se u uvjetima bez kisika, tako može opstati dugi niz godina" Slika nije dostupna Judejska pustinja Povijesno otkriće u Izraelu: Pronađen 2000 godina star biblijski rukopis

Riječ je o otkriću NASA-ine misije Kepler. Osim tri provjereno potencijalna nastanjiva svijeta, postoje nepotvrđeni tragovi njih još šest potencijalno sposobnih za održavanje života.

Astronomi otkrili planet s vedrim nebom i vodom u atmosferi

'Sa svakim novim otkrićem tih malih, moguće stjenovitih svjetova, jača naše povjerenje u određivanje prave frekvencije planeta poput Zemlje. Bliži se dan kada ćemo znati koliko su česti stjenoviti planeti poput Zemlje', tvrdi znanstvenih Doug Cladwell.

Tri nova svijeta povećala su brojku potencijalno dobrih svjetova za život na oko 24, a osam ih je otkrio teleskop Kepler. Brojka se neprestano povećava od otkrića prvog egzoplaneta 1992. godine.