Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Ima se, može se

Obama i Romney bi do izbora na kampanju mogli potrošiti milijardu dolara

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Da je politika skupa igra u Americi, pokazuje podatak o dosad utrošenom novcu na predsjedničku kampanju Baracka Obame i Mitta Romneya. Ako nastave istim tempom, do izbora će ukupni troškovi biti oko milijardu dolara.

Potrošnja na oglašavanje u američkoj predsjedničkoj kampanji do sada je premašila 800 milijuna dolara, a tim će tempom do izbora doći do blizu jedne milijarde dolara, izvijestio je u četvrtak NBC analizirajući podatke tvrtke za kupnju oglasnog prostora SMG Delta.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Nakon poraza Posljednji Romneyjev gaf: Pokrenuo 'predsjedničku' web stranicu Slika nije dostupna 'Okupani' u plavo Ovako je izgledalo nebo iznad New Yorka nakon Obamine pobjede

>> Romney: 'Primao sam čitave registratore pune žena'

Do sada je 807 milijuna dolara potrošeno na političke oglase za radio i televiziju, za lokalne i nacionalne mreže i kablovsko i zemaljsko emitiranje.

Obamin izborni stožer potrošio je gotovo 300 milijuna dolara, a zajedno s odborom za političku akciju (super PAC) "Prioriteti SAD-a" i drugim skupinama koje ga podupiru, ukupno 352 milijuna dolara. Stožer njegovog republikanskog protukandidata Mitta Romneya potrošio je 164 milijuna, a zajedno sa skupinama za potporu, ukupno 455 milijuna dolara.

Odbori za političku akciju koji podupiru Romneya, na čijem je čelu Karl Rove, nekadašnji izborni strateg Georgea W. Busha, "Američka raskrižja" i "Raskrižja GPS" u oglašavanje su uložila 124 milijuna dolara. "Američka raskrižja" samo su prošloga tjedna kupila oglasnog prostora za 11 milijuna dolara.

Ostali veliki potrošači u Romneyevoj kampanji su odbori za političku akciju "Obnovimo našu budućnost" sa 69 milijuna, "Amerikanci za blagostanje" s 46 milijuna i "Amerikanci za sigurnost zaposlenja" s devet milijuna, te stranački Republikanski nacionalni odbor (RNC) s 24 milijuna USD.

Savezne države u kojima se najviše troši na oglašavanje su one s najviše birača i elektora među državama s neizvjesnim ishodom izbora - Florida, Ohio i Virginia, gdje je utrošeno više od polovice svih sredstava - 452 milijuna dolara.

U posljednja tri tjedna Ohio se približio Floridi na prvom mjestu. Florida i dalje vodi sa 166 milijuna dolara, a slijede Ohio sa 160 milijuna i Virginia sa 126 milijuna dolara. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene